چرا سنگ کلیه رخ می دهد در PKD

شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

چرا سنگ کلیه رخ می دهد در PKD

چرا سنگ کلیه رخ می دهد در PKD

چرا سنگ کلیه رخ می دهد در بیماری کلیوی PKDPolycystic ( PKD) بسیار دشوار است برای مدیریت. می توان آن را با عوارض آن پیچیده است. سنگ کلیه یکی از عوارض شایع PKD است .

علل سنگ کلیه در PKD

PKD یک اختلال ژنتیکی است که برجسته با تنوع لوله کلیوی است . توبول کلیوی غیر طبیعی می تواند تعادل اسید و باز نگه داشتن نیست ، در نتیجه در افزایش سطح اسید در ادرار و در نتیجه . به عنوان یک نتیجه ، فرم کریستال اسید اوریک . سپس بلورهای اسید اوریک می یابد، و در نتیجه ظهور به سنگ کلیه .

عوارض جانبی از سنگ کلیه در PKD

اگر فرم سنگ کلیه بزرگ ، می تواند جریان ادرار را مسدود کند. اگر انسداد برطرف نمی شود، می توان آن را یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی .

درمان سنگ کلیه در PKD

سنگ شکنی و جراحی باز به طور معمول استفاده می شود برای درمان سنگ کلیه در PKD.However ، این درمان به طور کلی به PKD patients.This توصیه می شود نه چون سنگ شکنی و جراحی باز به احتمال بسیار زیاد به علت پارگی کیست کلیه بزرگ هستند .

آیا عمل جراحی به شما اجازه داده است ؟ مشورت با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر !

آیا درمانی برای سنگ کلیه در PKD وجود دارد؟

سنگ کلیه از عدم تعادل اسید و باز در body.If عدم تعادل می تواند اصلاح شود، نه بیشتر سنگ کلیه form.Another هدف درمان مهم است به حذف سنگ های بزرگ از بدن . پزشکی Osmotherapy میکرو چینی بیماران PKD با سنگ کلیه توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی بر اساس medicine.It گیاهی چینی سنتیدرمان خارجی اعمال شده برای بیماری کلیوی است.

در مرحله اول ، انواع مختلف از گیاهان در درمان استفاده می شود به بر اساس داروهای condition.The بیماران می تواند عدم تعادل اسید و باز در بدن برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه را کنترل می کنند.

ثانیا، این درمان می توانداز سنگ کلیه در خون حل شده و پس از آن مواد محلول خواهد شد خارج از بدن فیلتر در urine.So سنگ کلیه کوچکتر تبدیل خواهد شد و باعث می شود هیچ عوارض جانبی بر روی کلیه .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای PKD با سنگ کلیه است. این امر باعث هیچ عوارض جانبی در بدن در همه. اگر شما در این درمان علاقه مند هستند، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر به آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.