فرکانس درمان دیالیز

جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

فرکانس درمان دیالیز

فرکانس درمان دیالیز

فراوانی از دیالیز TreatmentDialysisنوع درمان جایگزینی که نقش کلیه های مصنوعی به کار توابع فیزیولوژیکی روزانه به طور منظم است . با این حال ، چه فراوانی از درمان دیالیز است؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای تجزیه و تحلیل شخصی است . )

به عنوان یک ماده در واقع ، دیالیز بیماران پیشرفته زمانی که کلیه های خود را بیش از حد کافی برای حفظ عملیات عادی مانند نگه دارید تا تعادل آب و الکترولیت، اسید و باز و از بین بردن متابولیت از طریق ادرار نیز مورد نیاز است. به عبارت دیگر ، بیماران به دیالیز زمانی که GFR خود را پایین تر از 15 درصد سطح کراتینین می رسد 5.0mg/DL است که یک روش به طور گسترده ای مورد استفاده با راندمان بالا برای بیماران به پاک کردن خون و جان خود را حفظ است .

با این حال ، فرکانس دیالیز قادر به ادامه به طور منظم با سرعت پیش بینی ، که به سرعت با گذشت زمان و البته بیمار تکامل است. به همین دلیل نسبت به شخصیت دیالیز ، استفاده شده است که برای کاهش پدیده های سطحی به طور موقت به جای درمان بیماری های کلیوی از علت ریشه آن به طور کامل است . بیشتر به طور خاص ، دیالیز است برای از بین بردن مواد زائد ، سموم و متابولیت دیگر مولکول های کوچک تنها در حالی که تفاوتی نمی کند به کسانی که از مولکول های بزرگ استفاده می شود. علاوه بر این ، دیالیز است قادر به رسیدن به هدف از دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا ، در نتیجه منجر به فرکانس مستمر تر از دیالیز .

در واقع، بیشتر به شما در دیالیز بستگی دارد ، بیشتر به شما را نمی توان از آن جدا شده، که فرکانس دیالیز را افزایش می دهد . علاوه بر این ، کلیه ها به دلیل تخریب عملکردی و آسیب های ثانویه ناشی از عوارض جانبی که ممکن است منجر به فرکانس ترویج دیالیز ناکافی تر تبدیل شود.

بنابراین چنین درمانی است که می تواند ماموریت دیالیز انجام در حالی که اجتناب از نقص آن وجود دارد؟

درمان های طبیعی متعلق به این نوع از درمان است که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که به کاهش فرکانس از دیالیز حتی خلاص شدن از شر دیالیز به طور طبیعی. ( اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی را کلیک کنید : آلودگی خون درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، و غیره )

فرکانس دیالیز چیست؟ اگر شما هنوز هم از دیالیز با فرکانس بالا رنج می برند ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مان دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.