آیا چای سیاه راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک

جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

آیا چای سیاه راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا چای سیاه راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک

چای سیاه دارای سابقه ای طولانی در استفاده قدمت آن به چین حدود 5،000 سال پیش است. فرقی نمیکند که کدام نوع از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رنج می برند، یک رژیم غذایی مناسب است که معمولا توصیه می شود. با این حال، آیا چای سیاه کمک به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

نوشیدن چای سیاه می تواند توابع زیر بازی:

چای سیاه حاوی تعدادی از آنتی اکسیدان ها، که ترکیباتی که کمک به بدن در مبارزه با رادیکال های آزاد هستند. این آنتی اکسیدان ها شامل کوئرستین، ماده گفت: برای مبارزه با التهاب و سالم حمایت کند.

چای سیاه قادر به کمک به تحریک پانکراس ترشح انسولین و کاهش قند خون بالا است.

چای سیاه می تواند گردش خون و سوخت و ساز بدن را بهبود بخشد به تخلیه اسید لاکتیک و سایر مواد زائد، که می تواند کمک به از بین بردن ضعف به طور موثر.

مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین علل کلسیم در ادرار دفع می شود، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، 30 درصد افزایش خطر ابتلا به سنگ کلیه بدون کافئین.

البته نوشیدن چای سیاه و سفید هنوز مزایای دیگر، بلکه آن است که به اندازه کافی می گویند چای سیاه می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک کمک نیست. چای سیاه یک منبع کافئین است، در آن وجود دارد در مورد دارو با دوز 50mg از کافئین در هر فنجان. در مقایسه، چای سبز حاوی 8 تا 30mg در هر فنجان، در حالی که قهوه حاوی 100 تا 350mg. کافئین AMP حلقوی است که باعث تحریک رشد کیست کلیه پلی کیستیک را افزایش می دهد. علاوه بر این، کافئین فشار خون را بالا می برد. فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است.

وزن جوانب مثبت و منفی از نوشیدن چای سیاه، به گویند بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بهتر چای سیاه مصرف نکنید، اما به این معنا نیست آن است که به شدت ممنوع است.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد رژیم غذایی برای بیماری کلیه پلی کیستیک و شما می خواهید در مورد درمان های طبیعی برای این بیماری ارثی می دانم، شما در حال استقبال پیام به ترک زیر، ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به.
چای سیاه و سفید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.