آیا دیالیز تنها درمان برای کراتینین 8،

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تنها درمان برای کراتینین 8،

آیا دیالیز تنها درمان برای کراتینین 8،

Q:

کراتینین خواهر من 8 با توجه به نتیجه اخیر آزمایشگاه است. مشاوره دکتر است تحت dialysis.Is هر گزینه دیگر وجود دارد؟

:

برای دانستن جواب، شما ابتدا نیاز به دانستن چرا کلیه ها او fail.If به علت زمینه ای را می توان کنترل و عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته، دیالیز قطعا نه مورد نیاز می شود.

انواع علل صدمه به کلیه ها مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های خود ایمنی و غیره وجود دارد

علت مشکل کلیه شما چیست؟ هیچ نظری ندارم؟ مشورت با دکتر آنلاین ما برای پاسخ در حال حاضر!

اگر این شرایط را می توان به طور موثر کنترل، آن می تواند کاهش عملکرد کلیه را به تاخیر می اندازد و شروع dialysis.Also، می تواند کیفیت زندگی بیماران را بهبود قابل ملاحظه ای.

کلیه ها می تواند مواد زائد و مایع که به طور عمده از آنچه ما می خوریم و و drink.If محصولات متابولیک کمتر تولید می شوند، آن را قطعا کاهش خواهد داد استرس در kidneys.Therefore از بین بردن، یک رژیم غذایی متعادل نقش مهمی در به تاخیر انداختن شروع دیالیز ایفا می کند.

این که دیالیز مورد نیاز است که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی. اگر عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته است، او قطعا دیالیز نیاز ندارد. پس چگونه؟

کراتینین 8 نشان می دهد سطوح بسیار بالایی از مواد سمی در خون. بنابراین، گام اول درمان است، به پاک کردن خون از طریق فیلتر کردن از تمام مواد زائد و سموم از blood.In این روند درمان، تصفیه خون درگیر خواهد شد.

به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی، آنچه او باید انجام دهید این است که به درمان که می تواند بافت کلیه اختلال بازگرداند. میکرو چینی داروها Osmotherapy، می تواند بافت کلیه اختلال در بازسازی است برای بازگرداندن structure.If کلیه کلیه ها اختلال می تواند به خوبی ترمیم شده، کلیه قطعا قادر خواهد بود به کار بهتر است. اگر چنین است، او نیاز به دیالیز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برای کراتینین 8،,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.