پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

انقباض کلیه در دیابت

انقباض کلیه در دیابت

انقباض کلیه اشاره به کلیه تبدیل شدن به کوچکتر از اندازه طبیعی در size.The کوچکتر کلیه نمی خواهد به درستی عمل ، در نتیجه و در نتیجه هزاران علائم و symptoms.Diabetes ها یکی از علل مهم از انقباض کلیه است .

علل انقباض کلیه در دیابت

از رگهای خونی کوچک در کلیهها به عنوان فیلتر در کلیه ها عمل می کنند و می توانید فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از body.However ، اگر سطح قند خون را بالا نگه می دارد ، آن را استرس اضافی در کلیه ها می شود . با گذشت زمان، رگهای خونی کوچک دچار اختلال خواهد شد و اسکلروتیک . وقتی عروق خونی کوچک در کلیهها اسکلروتیک شوند، کلیه ها در اندازه کاهش می دهد، بنابراین در انقباض کلیه .

علائم انقباض کلیه در دیابت

وقتی عروق خونی کوچک کلیه ها دچار اختلال شده است ، آنها با شکست مواجه خواهد شد به حفظ پروتئین در blood.If است است یک مقدار زیادی از پروتئین در ادرار وجود دارد ، خواهد بود حباب در پروتئین urine.The وجود دارد در خون درست مثل اسفنج و می تواند مایع را نگه دارید در رگهای خونی . که در سطوح پروتئین در خون را کاهش می دهد ، مایع زیادی به بافت زیر جلدی infilter ، در نتیجه ادم در پاها ، پلک و پا .

درمان انقباض کلیه در دیابت

برای درمان انقباض کلیه در دیابت ، بیماران باید داروهای تجویز و درمان برای کنترلعلائم همراه مانند فشار خون بالا، قند خون بالا و پروتئینوری etc.Control از این نشانه ها را دنبال کند به طور موثر می تواند به کاهش عملکرد کلیه .

همانطور که در بالا ذکر شد ، انقباض کلیه در دیابت از آسیب به عروق خونی کوچک در kidneys.To افزایش حجم کلیه ، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن اختلال vessels.If خون کوچک عروق خونی می تواند در بهبود برای فیلتر کردن خون ، کلیه ها قطعا در size.However افزایش است، هیچ چنین درمان در طب سنتی غرب وجود دارد .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای انقباض کلیه در diabetes.It را می تواند خود بازسازی عروق خونی کوچک اختلال را تحریک است. به این ترتیب، کلیه ها در اندازه و عملکرد کلیوی را افزایش می دهد افزایش یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انقباض کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.