مرحله 3 بیماری کلیوی و کراتینین 4.1 گیاهان طب چینی

سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیوی و کراتینین 4.1 گیاهان طب چینی

مرحله 3 بیماری کلیوی و کراتینین 4.1 گیاهان طب چینی
مرحله 3 بیماری کلیه و کراتینین 4.1 گیاهان چینی MedicineGiven شده که 5 مرحله از بیماری مزمن کلیوی (CKD) وجود دارد، مرحله 3 فاز در حد متوسط ​​است. در این مرحله، بیماران ممکن است نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ارائه دهد. همانطور که در حال حاضر، اجازه دهید یک نگاهی از در پزشکی گیاهان چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره شخصی چت.

پزشکی گیاهان چینی در استفاده از زمان های قدیم بوده است. این مقدار قابل توجهی از سود به دست آورده است اخیرا، تنها به دلیل فقدان عوارض جانبی از درمان است.

در اینجا لیستی از داروهای گیاهی چینی که کراتینین کمتر 4.1 در مرحله 3 بیماری کلیه کمک خواهد کرد. امیدوارم با این مثال، شما می کردم یک ایده از نوع از داروهای طب گیاهی چینی را تامین می کنند.

- جینسنگ. این ریشه مشترک است که باعث افزایش بهبود و دوباره جوان سازی است. این کمک می کند تا حذف سموم از بدن و مایعات بدن دوباره پر کردن و تخلیه انرژی.

- گون. این گیاه به عنوان یک تقویت کننده ایمنی در چین برای 4،000 سال گذشته استفاده می شود شده است. این کمک می کند تا افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیوی.

- دارچین (rou رابط کاربری گرافیکی). آن را به عنوان مقوی معده، خلاص شدن از شر باد استفاده می شود، برای ترویج عرق کردن، سردرد، کم خونی، ترویج ادرار، رفع اسهال، کمر درد، و ترویج گردش خون. از طریق ارتقاء فرایند فیلتراسیون کلیه ها، دفع کراتینین افزایش می یابد.

- میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این داروی گیاهی نوآورانه می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی. در این راه، کراتینین 4.1 در مرحله 3 بیماری کلیه می تواند به طور موثر نرمال. برای اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید.

آیا قبل از تلاش این داروهای گیاهی را در خود پزشک مشورت کنید. دلیل این امر این است که داروها پس از تجزیه و تحلیل دقیق از مکانیسم بدن فردی شما تجویز می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.