چه مدت برای زندگی با GFR 60 قبل از ایجاد نارسایی مزمن کلیه

سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

چه مدت برای زندگی با GFR 60 قبل از ایجاد نارسایی مزمن کلیه

چه مدت برای زندگی با GFR 60 قبل از ایجاد نارسایی مزمن کلیه
چه مدت برای زندگی با GFR 60 قبل از ایجاد میزان فیلتراسیون FailureGlomerular مزمن کلیه (GFR) اندازه گیری که چگونه به خوبی از کلیه ها کار به فیلتر کردن مواد زائد و مایعات است. به طور معمول، آن را باید بیش از 90ml/min باشد.فرد مبتلا به GFR 60 است در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه با کاهش خفیف عملکرد کلیه. چه مدت طول خواهد این بیماری باعث نارسایی مزمن کلیه؟ با پزشک آنلاین ما برای مشاوره شخصی چت.

نارسایی مزمن کلیه یک بیماری وخیم است، جایی که کلیه ها عملکرد درستی و یا هیچ کار دیگر در همه. در این مرحله، بیماران ممکن است GFR <15 داشته باشد.

در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه با GFR 60، چه مدت بیماران به نارسایی مزمن کلیه توسعه با موارد مختلف متفاوت است. بر اساس این مطالعه، حدود 85٪ از بیماران کلیوی GFR را کاهش می دهد سالانه در سطح از 0-12.6ml/min و به سطح متوسط ​​4ml/min است. شما می توانید نمودار را به عنوان زیر را برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید:

نوع کاهش سالانه بیماری کلیوی GFR (میلی لیتر / دقیقه)
نفروپاتی IgA 1.4
دیابتی بیماری کلیه 2.8 ~ 3.9
فشار خون بالا بیماری کلیوی 2 ~ 10.4
PKD 3.8 ~ 5.4
نفروپاتی غشایی 3.2
نفریت بینابینی 2 ~ 5.4
فقط یک معرفی کلی. بدیهی است، چه مدت فرد با GFR 60 به نارسایی مزمن کلیه پیشرفت بستگی به عوامل بسیاری از جمله سن، جنس، سابقه پزشکی، علائم، عوارض، و درمان فعلی، و غیره اگر شما می خواهید یک پاسخ دقیق در وضعیت شما، شما می توانید ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com با یک پیام در مورد بیماری خود و یا ترک در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR 60 ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.