چگونه برای به تعویق انداختن دیالیز به بیماری مزمن کلیوی

سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای به تعویق انداختن دیالیز به بیماری مزمن کلیوی

چگونه برای به تعویق انداختن دیالیز به بیماری مزمن کلیوی
دیالیز به تعویق می اندازند ، DiseaseChronic کلیه بیماری مزمن کلیه ، بیماری طولانی مقاوم به درمان است که با بیماری کلیوی طولانی مدت ایجاد می شود می باشد. با این حال، چگونه برای به تعویق انداختن دیالیز یک سوال زمانی که وضعیت بدتر با زمان و دوره بیماری می شود .

همانطور که همه میدانیم ، دیالیز یک روش معمول مورد استفاده برای بیماران است که قادر به پاک کردن خون به سرعت و حفظ زندگی خود را به طور موقت ، که ، با این حال ، قادر به رسیدن به هدف از درمان ریشه از رسوب بیش از حد متابولیت اساسا می باشد. چه بدتر، آن را نیز دارای عوارض جانبی مختلف است که ممکن است منجر به آسیب های ثانویه ، برای مثال ، افت فشار خون ، آریتمی و اسپاسم ، و غیره (محدودیت ها و عوارض ناشی از دیالیز لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

به منظور به تعویق انداختن دیالیز، بیماران باید بیماری اولیه به طور کامل با تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و موثر در مراحل اولیه درمان، نتیجه معکوس بیماریهای مزمن کلیوی در زمان حتی اجتناب از دیالیز یک بار و برای همه است .

در همین حال، بدون نیاز به ناامیدی برای کسانی که در پیشرفته بیماری مزمن کلیه را وارد کنید وجود دارد. امید به زندگی بیماران خواهد شد به طور متوسط ​​تا زمانی طولانی به عنوان درمان های مناسب استفاده می شود ، در نتیجه به تعویق انداختن دیالیز به طور طبیعی .

در مقایسه با روش های سنتی که در تسکین علائم به طور موقت هدف ، درمان طبیعی albe برای بازیابی نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه کارآمد و به اندازه کافی هستند ، در نتیجه به تعویق انداختن دیالیز به بیماری مزمن کلیوی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از روش های ارجح است که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading ، ضد التهابی است ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های ذاتی کلیه و دیالیز به بیماری مزمن کلیوی را به تعویق بیندازید .

چگونه برای به تعویق انداختن دیالیز با بیماری مزمن کلیه ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کلی می دهد . اگر شما همان پازل ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز به بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.