آیا آهک امن برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

آیا آهک امن برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

آیا آهک امن برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی
آیا آهک امن برای بیماری کلیه PatientsAs یکی از میوه های خانواده مرکبات برای مصارف پخت و پز به طور گسترده استفاده می شود، آهک است که اغلب به افزایش عطر و طعم از غذاهای دیگر استفاده می شود. میوه ها دارای شکل بیضی یا گرد و پوست زرد خارجی. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امن است؟

به طور کلی، افراد مبتلا به بیماری کلیوی می تواند آهک، اما به شما توصیه می شود که ابتدا به پزشک خود را برای مطابقت ایمنی از خوردن مواد غذایی خاص مشورت. در حال حاضر، اجازه دهید نگاهی به حقایق تغذیه و خواص درمانی این میوه.

ویتامین C لیمو بسته قدرتمند از مقدار ویتامین C در بسته های کوچک. غذاهایی که غنی از ویتامین C هستند سلول ها از اثرات مضر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش. علاوه بر این، همچنین گردش خون را بهبود می بخشد، افزایش سلامت قلب و عروق، افزایش ایمنی بدن، مهار التهاب، جلوگیری از سرماخوردگی ها و عفونت.

کلسیم. محتوای بالای کلسیم آن را به دندان ها و استخوان های قوی کمک. کلسیم کمک می کند تا برای جلوگیری از لخته شدن خون، تثبیت ضربان قلب و افزایش سلامت قلب و عروق است.

فتوشیمی های. غنی از فلاونوئیدها می باشد، دارای آنتی اکسیدانی قوی و اثرات آنتی بیوتیک است. آنها همچنین کمک های بسیار عالی برای هضم است. این ترکیبات کمک به مبارزه با معده، سرطان روده بزرگ، دهان، ریه، پوست و پستان.

به غیر از فواید سلامتی، برخی از مزایای دیگر عبارتند از: جلوگیری از نقرس، استفاده می شود برای برنامه های کاهش وزن، از بین بردن یبوست، و غیره

میوه های دیگر که منافع برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند نیز عبارتند از: سیب، انواع توت ها (ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته، توت فرنگی)، انگور قرمز، گیلاس، و غیره

اگر شما هنوز هم چیزی مشخص نیست در مورد مدیریت بیماری کلیه دارند و یا می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل در ckdstage@hotmail.com یا ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.