درمان نارسایی کلیه به علت SLE

شنبه 10 فروردين 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه به علت SLE

 

بیماری کلیه است که به عنوان یکی از جدی ترین تظاهرات از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، در حالی که آن را به یک پیش آگهی خوب است، بعضی از بیماران ممکن است نارسایی کلیوی در صورتی که بیماری کنترل شده است ineffectively.What است که برای درمان نارسایی انتهایی کلیه به علت SLE؟
دیالیز درمان شایع ترین نارسایی کلیه به علت SLE است. این می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیوی به حذف مواد زائد از بدن است. بنابراین، می تواند کمک به تسکین effectively.However علائم، آن را به درمانی برای بیماری در all.With گسترش دیالیز، عملکرد کلیوی باقی مانده مداوم کاهش خواهد یافت نشده است. سطوح عالی از مواد زائد و سموم در بدن خواهد ساخت. بنابراین فرکانس دیالیز نیز افزایش خواهد یافت. پیوند کلیه خواهد بود گزینه احتمالی درمان است.
آیا درمان جایگزینی برای دیالیز نارسایی کلیه به علت SLE وجود دارد؟ میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان جایگزین برای درمان disease.This می تواند بهبود عملکرد کلیه و کنترل مسائل مربوط به بهداشت و سلامت دیگر تا به عنوان کمک به بهبود کیفیت زندگی و امید به زندگی بیماران طولانی تر است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان طبیعی در طب سنتی و گیاهی چینی است. این درمان خارجی است که در آن دارو میکرو چینی را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق نصف النهار در کلیه area.Therefore نفوذ، این درمان می تواند اثر بیشتری را به سرعت و به طور موثر. این عوارض پس از درمان در درمان نارسایی پیشرفته کلیه به علت SLE است.
* سرکوب التهاب در کلیه ها برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.
* گشاد شدن رگهای خونی و بهبود circulation.By خون بهبود خون و اکسیژن رسانی به کلیه ها، می توان آن را فیبروز کلیه را متوقف کند.
* فعال کردن توانایی خود درمانی در بدن برای تحریک خود ترمیم بافتها و کلیه اختلال است. بنابراین، آن را می تواند بهبود در عملکرد کلیه را به ارمغان بیاورد.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه ها تا حدی بهبود بخشد. پس از آن می تواند کمک به کاهش فرکانس دیالیز و حتی کمک به آنها را از آن خلاص شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.