TCM به درمان سندرم نفروتیک با GFR 60

سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

TCM به درمان سندرم نفروتیک با GFR 60

TCM به درمان سندرم نفروتیک با GFR 60
TCM برای درمان سندرم نفروتیک با GFR 60Chinese پزشکی به طور سنتی برای درمان بسیاری از شرایط سلامت به طور طبیعی استفاده می شود. در این مقاله، ما نگاه در TCM برای درمان سندرم نفروتیک با GFR 60. برای مشاوره شخصی، احساس رایگان برای چت با پزشک آنلاین ما.
TCM عمل باستانی که شامل داروهای گیاهی، طب سوزنی، ماساژ درمانی، و غیره در درمان سندرم نفروتیک با GFR 60 است، درمان به شرح زیر می تواند موثر باشد.
داروهای گیاهی
- جینسنگ. این گیاه کمک می کند تا برای از بین بردن نشانه های مشکلات کلیوی، کاهش سطح کلسترول، تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از کبد است.
- باد صبا ریشه. به عنوان یک پاک کننده برای کلیه ها، می تواند به افزایش جریان ادرار از طریق کلیه ها و جلوگیری از سنگ کلیه کمک کند.
- گون. گون ضد التهاب، ادرار آور و کاهش فشار خون که عملکرد کلیه را محافظت می کند.
این مهم است که شما پزشک خود را قبل از مصرف هر کدام از این گیاهان چینی مشورت کنید. به برای لیست گیاه دقیق برای سندرم نفروتیک با GFR 60، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
طب سوزنی
طب سوزنی نیز ثابت شده است که در درمان بیماری های کلیوی مفید است. با این درمان، علائم را می توان کاهش داد، عملکرد کلیه را می توان محافظت و سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد.
ماساژ
با هیچ داروهای خوراکی، ماساژ می تواند تا حد زیادی علائم بیماری کلیه و ناراحتی کاهش دهد، بهبود کیفیت زندگی بیماران، و امید به زندگی را طولانی تر.
بالینی، به منظور بدست آوردن بهترین اثرات درمانی برای سندرم نفروتیک با GFR 60، درمان TCM فوق اغلب با طب گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترکیب شده است. اگر شما را دوست دارم به دانستن اطلاعات بیشتر، لطفا احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR 60,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.