لوپوس و کراتینین 6.0 : آیا می توانم صدمه به کلیه ها من معکوس

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

لوپوس و کراتینین 6.0 : آیا می توانم صدمه به کلیه ها من معکوس

لوپوس و کراتینین 6.0 : آیا می توانم صدمه به کلیه ها من معکوس
لوپوس و کراتینین 6.0 : آیا صدمه به کلیه ها من نفریت ReversedLupus اصطلاح پزشکی است که به شکلی از بیماری های کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است . هنگامی که این اختلال کلیوی حال حاضر ، التهاب در کلیه ها رخ می دهد وفرد حتی ممکن است به نارسایی کلیه پیشرفت . در اینجا، اجازه دهید بحث در مورد این سوال ، " آیا می توانم لوپوس و کراتینین 6.0 توای آن را به شکل اول در بیاوری ؟" برای مشاوره خاص ، احساس رایگان برای چت با پزشک آنلاین ما .
تا به امروز است، هنوزدرمان قطعی برای لوپوس و بیماری کلیه وجود دارد . با این حال ، درمان در دسترس برای کاهش کراتینین بالا 6.0 به طور کامل و حداکثر ترویج عملکرد کلیه است. از این رو، بیماران می توانند جلوگیری از یا خلاص شدن از شر دیالیز و لذت بردن از خوب ، عمر طولانی با مقدار طول طولانی مدت زندگی زمانی که GFR به 15 یا نسخه های بالاتر آن ترویج .
در طب غربی است، هنوز هیچ درمان جامع از جمله وجود دارد . خبر خوب این است که طب چینی ارائه می دهد امید تازه ای برای بیماران کلیوی . آخرین آلودگی خون درمان نشان داده شده است به خصوص در درمان بیماری لوپوس کلیه موثر است .
در واقع ، لوپوس و بیماری های کلیوی به عنوان یک نتیجه از خون ناسالم و اختلال عملکرد ایمنی بدن رخ می دهد. مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی در گردش در جریان خون و این مواد مضر را در کلیه ها جای می گیرند، و در نتیجه آسیب کلیوی وجود دارد. درمان نشود و یا درمان موثر ، بیماران در نهایت وارد مرحله نهایی نارسایی کلیه .
در درمان لوپوس و کراتینین 6.0 ، آلودگی خون توابع درمانی برای حذف استاز خون ، روشن کردن سپرده پیچیده ایمنی ، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده ، و دوباره خود شفا از سلول اختلال کلیوی ، در نتیجه ارتقاء عملکرد کلیوی . با توجه به وضعیت بیماری فردی ، تیم کارشناسان کار می کنند از طرح مناسب ترین درمان برای اطمینان از بهترین اثرات درمانی .
بنابراین، اگر شما، دوست شما ، و یا خود را دوست داشت در لوپوس و کراتینین 6.0 ، شما می توانید ما را در kidney-support@hotmail.com ایمیل با اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات بیماری . شما مطمئنا پاسخ سریع با پیشنهادات مفید تر !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس و کراتینین 6, 0 ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.