امید به زندگی بعد از پیوند کلیه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

امید به زندگی بعد از پیوند کلیه

امید به زندگی بعد از پیوند کلیه
امید به زندگی پس از TransplantHave کلیه شما در مورد امید به زندگی بعد از پیوند کلیه فکر کرده اید؟ هرگز فرض پیوند کلیه می تواند باعث مشکلات کلیوی یکبار و برای همیشه حل کند، در غیر این صورت ، نفوذ بیشتر زهرآلود ممکن است به ایجاد می شود و بدتر از آسیب کلیوی در عوض .

مثل سوالات دیگر در مورد امید به زندگی ، غیر ممکن است برای تصدیق و تایید کردن یک رقم دقیق امید به زندگی بعد از پیوند کلیه که ممکن است با نفوذ عوامل مختلف به طور مشابه در نوسان است . با این حال ، بیماران پس از پیوند کلیه ، بیشتر در معرض این عوامل از قبیل درمان، مراقبت های بهداشتی روزانه و کیفیت روانی ، که نسبت به جرم استفاده از عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند.

تحت شرایط عادی ، بیماران در مرحله نهایی بیماری کلیوی که پیوند کلیه را به مدت یک سال دریافت کرده اند میزان بقای 85٪ است ، در حالی که امید به زندگی بعد از پیوند کلیه کاهش تا 60٪ در 5 سال و 1 ٪ پس از 10 سال باقی می ماند .

برخی روش ها باید به موقع و به طور موثر به منظور اجتناب از نتایج پیش بینی شده ، که به شرح زیر می باشد گرفته شده است. ( میانبر برای پزشک حرفه ای زندگی می کنند . )

در مقایسه با روش های سنتی که در تسکین علائم در حالی که عوارض جانبی متعدد با هدف به طور موقت ، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده که اعمال شده به علل ریشه ای معکوس با دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و عملکرد کلیه اساسا بنابراین به عنوان به بهبود امید به زندگی بعد از پیوند کلیه به طور طبیعی .

درمان آلودگی خون، به عنوان مثال ، یکی از درمان های طبیعی سیستمیک است که نقش نقش تصفیه خون، مکمل عناصر و تابع بازسازی ، که هدف آن در ترمیم آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیوی موثر و به اندازه کافی است ، بنابراین بیداری توانایی نوسازی خود بدن انسان و طول امید به زندگی بعد از پیوند کلیه است .

چه چیزی بیشتر ؟ مراقبت های بهداشتی روزانه از قبیل رژیم غذایی به شدت کنترل شده و ورزش مناسب برای ارتقاء امید به زندگی بعد از پیوند کلیه ضروری است ، در عین حال ، حالت ذهنی سالم و انطباق خوب نیز بخشی در آن بازی .

چگونه به طولانی تر امید به زندگی بعد از پیوند کلیه است ؟ اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق تر در مورد محتوای فوق ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.