درمان مناسب از مرحله 3RD CKD با از GFR 51 و کراتینین 2.6

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

درمان مناسب از مرحله 3RD CKD با از GFR 51 و کراتینین 2.6

درمان مناسب از مرحله 3RD CKD با از GFR 51 و کراتینین 2.6
درمان مناسب از مرحله 3RD CKD با GFR 51 و کراتینین 2.6 "من از مرحله CKD 3RD رنج می برند. در حال حاضر عملکرد کلیه یا GFR 51 است با کراتینین 2.6 لطفا در درمان مناسب نشان می دهد." پس از گرفتن این پرس و جو از یک بیمار، ما به عنوان زیر ارائه مشاوره. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای کمک به شخصی چت.

همانطور که گفت: شما باید 3RD مرحله CKD با از GFR 51 و کراتینین 2.6. وضعیت شما بسیار شدید است و نیمی از عملکرد کلیه شما آسیب دیده است. در این نقطه، ما باید سعی کنید برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را، و جلوگیری از آن را از ورود به مرحله پیشرفته تر. فقط در این راه، ما می توانیم به هدف کاهش سطح کراتینین اساسا دست یابد.

برای به دست آوردن بهترین بهبود، به شما پیشنهاد برای پیدا کردن یک جامع درمان با اثرات درمانی از جمله:

در مرحله اول، تقویت ایمنی شما و سعی کنید به اصلاح اختلال عملکرد ایمنی بدن یا اختلال سیستم ایمنی بدن.

در مرحله دوم، ترویج گردش خون داخلی کلیه، اطمینان دهم که سلول های کلیه می تواند مکمل تغذیه و اکسیژن به اندازه کافی دریافت کنید.

در نهایت، از بین بردن مواد مضر از بدن از جمله به عنوان سپرده پیچیده ایمنی، و سعی کنید به ترمیم سلول های کلیوی و بافت آسیب دیده.

با این پروسه، ما می توانیم هدف صرفه جویی در عملکرد کلیه باقی مانده خود را به دست کنید و سعی کنید به آن را بهبود بخشد.

برای درمان مناسب، درمان گیاهی چینی شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. در این روش درمانی بالینی ثابت شده است با اثر زیادی در درمان بیماری مزمن کلیه.

من امیدوارم که شما می توانید به من در ckdstage@hotmail.com ایمیل با اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت دقیق خود را، به طوری که من می تواند به شما اطلاعات مربوط در مورد میکرو چینی پزشکی درمان Osmotherapy مرحله 3RD CKD با از GFR 51 و کراتینین 2.6 به اشتراک بگذارید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , GFR 51, 3RD CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.