طعم بد در دهان و گرفتگی با PKD

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

طعم بد در دهان و گرفتگی با PKD

طعم بد در دهان و گرفتگی با PKD
طعم بد در دهان و گرفتگی با مردم PKDSome با بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) ممکن است از طعم و مزه بد در دهان و گرفتگی رنج می برند. این مقاله به لیست کردن علل و درمان این شرایط است. دفعات بازدید در تاریخ و یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان
طعم بد در دهان در PKD
علل این مشکل شامل از دست دادن شدید عملکرد کلیه و اثر جانبی از اغلب داروها.
در مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیوی، کلیه ها قادر به از بین بردن مواد زائد مانند اوره از بدن نیتروژن. با ساخت تا از نیتروژن اوره در خون، سطح افزایش BUN رخ می دهد. باکتری در روده و معده خواهد شکستن اوره و آمونیاک تولید. آمونیاک مخاط روده را تحریک و باعث بیماران به ارائه طعم عجیب و غریب از دهان.
انواع داروهای است که می تواند باعث این عارضه جانبی را شامل برخی داروها که شرایط مانند قلب و مشکلات فشار خون، دیابت، بی خوابی، ورم مفاصل، و غیره درمان
با پزشک خود مشورت کنید برای پیدا کردن علت واقعی در وضعیت شما و آنها را از درمان صحیح را برای حل این مشکل. برای پیشنهادات خاص، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
گرفتگی با PKD
این ضروری است که به علل گرفتگی در این مشکل کلیه روشن. علل احتمالی عبارتند از:
- عدم تعادل الکترولیت. کیست بزرگ شدن بافت سالم کلیه فشرده، که منجر به کاهش عملکرد کلیه ها می شود. کلیه های آسیب دیده قادر به حفظ تعادل الکترولیت به طور معمول. سطوح ناکافی از مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، منیزیم، یک دلیل برای گرفتگی است.
- برخی از داروها که برای درمان فشار خون بالا، یا فشار خون بالا اختصاص داده شده، همچنین ممکن است این بیماری می شود.
- اختلالات دیگر مانند دیابت، هیپوگلیسمی، آنمی، هورمون ها، اعصاب، و غیره
گرفتگی در PKD را می توان با اقدامات مراقبت از خود است که شامل برخی از تمرینات کششی و ماساژ درمان م



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.