چگونه برای از بین بردن بوی آمونیاک در نارسایی کلیه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای از بین بردن بوی آمونیاک در نارسایی کلیه

چگونه برای از بین بردن بوی آمونیاک در نارسایی کلیه

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است smell.It آمونیاک بسیار بدی را تجربه می تواند آنها را احساس بیمار و حتی هیچ علاقه ای به خوردن علامت anything.This می تواند جدی تر به عنوان کاهش عملکرد کلیوی می شوند . چگونه برای از بین بردن بوی آمونیاک در نارسایی کلیه ؟

علل بوی آمونیاک در نارسایی کلیه

در نارسایی کلیه ، بوی آمونیاک با غلظت بالای نیتروژن اوره خون ( BUN ) همراه است. نیتروژن اوره حاصل از پروتئین است و به طور معمول از بدن توسط kidneys.However ، زمانی که کلیه ها درست کار نمی کنند ، سطوح بالای فیلتر نیتروژن اوره در اوره اضافی body.The ساخت تا به آمونیاک خواهد شد با کمک آنزیم اوره در بوی tract.Ammonia دستگاه گوارش تجزیه رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از آمونیاک در سطوح بالاتر بیشتر body.The را BUN در بدن است، بیشتر بوی آمونیاک جدی خواهد بود.

چگونه برای از بین بردن بوی آمونیاک در نارسایی کلیه ؟

به عنوان بوی آمونیاک در نتایج نارسایی کلیه از نیتروژن اوره در بدن ، هدف درمان اولیه است به کم سطح BUN در body.Firstly است ، بیماران باید از مصرف protein.Based در درجه صدمه به کلیه ها را کاهش می دهد ، متخصص تغذیه شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر پروتئین شما می توانید در هر روز مصرف می کند.

در همین حال، شما باید توجه بیشتری به عنوان مثال دهان health.For شما پرداخت ، قلم مو یا خراش زبان خود را با یک پاک کننده زبان .

با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد، علت بوی آمونیاک در نارسایی کلیه بالا ساختمان از نیتروژن اوره در body.Therefore است ، به کنترل این بیماری به طور کامل است ، شما باید درمان به درمان کلیه ها به عنوان یک whole.Ifکلیه ها می توانند به کار بهتر به فیلتر کردن مواد زائد از بدن ، شرایط قطعا به طور کامل کنترل شود .

داروهای گیاهی چینی به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و آمونیاک داروهای موثر smell.The را می تواند به خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی توصیه می شود. بنابراین، بوی آمونیاک و عوارض دیگر از نارسایی کلیه خواهد شد اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.