تکرر ادرار و تورم پاها در بیماری مزمن کلیه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

تکرر ادرار و تورم پاها در بیماری مزمن کلیه

تکرر ادرار و تورم پاها در بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه (CKD) اشاره دارد به از دست دادن آهسته عملکرد کلیه بیش از time.Kidneys های یک نقش حیاتی در از بین بردن ضایعات و مایع از body.When را از کلیه ها دچار اختلال ، یک میزبان از علائم رخ خواهد داد ، که در آن تورم پا و افزایش دفع ادرار بسیار شایع هستند.

افزایش دفع ادرار در بیماری مزمن کلیه

در شرایط مناسب ، توبول کلیوی می تواند ادرار اولیه تمرکز کنید تا خروجی ادرار روزانه می توانید در یک سطح معین نگه دارید . با این حال ، در بیماری مزمن کلیه ، کلیه ها قادر به انجام از توابع properly.The توبول کلیوی می تواند کنسانتره ادرار به طور معمول نمی . به عنوان یک نتیجه ، افزایش دفع ادرار در بیماری مزمن کلیه رخ خواهد داد.

افزایش ادرار کردن است به احتمال بسیار زیاد به علت از دست دادن مواد معدنی در ادرار مانند پتاسیم و سدیم و غیره. بنابراین ، مهم است که برای بیماران به معدنی بر اساس گزارش داخلی خود را .

تورم پا در CKD

تورم پاها عمدتا از پروتئین در فیلتر ها و urine.The در کلیه می تواند ضایعات و مایع اضافی را از بدن حذف شده است. در همین حال، مواد مفید در بدن حفظ شود. با این حال ، به عنوان کلیه ها در CKD دچار اختلال میشود ، از این فیلتر قادر به حفظ مواد مفید در بدن ، بنابراین نتیجه در پروتئین در urine.Proteins ها است به عنوان یک اسفنج در خون عمل می کنند و سیال می تواند به جذب طرح برای حفظ volume.However خون، زمانی که پروتئین به نشت ادرار، سطح پروتئین در خون ، مایع در خون decrease.The عروق را به بافت زیر جلدی infilter ، بنابراین در تورم منجر . با توجه به جاذبه ، تورم اغلب ابتدا در بخشی از بدن کم رخ می دهد مانند فوت و legs.That این است که چگونه تورم ساق پا رخ می دهد .

به عنوان تورم پا در نتایج CKD از پروتئین در ادرار ، هدف درمان اولیه به کنترل از پروتئین مهارکننده های urine.ACE و مواد مخدر ARD داروهای خط اول برای فشار خون بالا و آنها نیز در کاهش پروتئین در urine.Also مؤثر هستند ، رژیم غذایی کم پروتئین مورد نیاز است .

همه در همه، پا دفع ادرار تورم و افزایش عوارض CKD.You باید کلیه به عنوان یک کل به کنترل شرایط completely.For اطلاعات بیشتر درمان ، درمان، شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.