تسکین گرفتگی عضله در CKD در دیالیز

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

تسکین گرفتگی عضله در CKD در دیالیز

تسکین گرفتگی عضله در CKD در دیالیز

گرفتگی عضله معمولا در بیماران مبتلا به CKD در دیالیز رخ می دهد. آن است که به طور عمده شامل پاها و پاها ، اما همچنین می توانید دست به اسلحه تاثیر می گذارد و hands.How برای از بین بردن گرفتگی عضلات ؟

علل گرفتگی عضلات در بیماری مزمن کلیه در دیالیز

گرفتگی عضله می تواند بسیار دردناک است و ممکن است شما را حتی به سختی حرکت می کند . این معمولا در حین دیالیز رخ می دهد و ممکن است به جلسه دیالیز در حال فسخ زودتر از برنامه ریزی شود . اگر این وضعیت اغلب رخ می دهد ، آن را قطعا به طور قابل توجهی بر کیفیت دیالیز .

یک میزبان از عوامل که می تواند گرفتگی عضلات در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در دیالیز کمک وجود دارد. این عمدتا به دلیل به دلایل زیر :

*کاهش حجم مایعات بدن : آن رخ می دهد پس از مایع اضافی از بدن توسط دیالیز حذف شده است.

* فشار خون پایین فشار خون پایین می تواند رخ دهد اگر بیش از حد مایع از بدن توسط dialysis.Or فیلتر در صورتی که بیماران داروهای ضد فشار خون را قبل از دیالیز ، آن را نیز ممکن است به کاهش فشار خون را کاهش می دهد. T

* تغییرات در تعادل الکترولیتی مانند سطوح پایین سدیم ، منیزیم کم در خون می تواند به گرفتگی عضلات در بیماران مبتلا به CKD در دیالیز کمک می کند.

چگونه به کنترل این شرایط و جلوگیری از گرفتگی عضلات در بیماری مزمن کلیه ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر .

چگونه برای از بین بردن عضله در CKD در دیالیز ؟

1. دوره انقباض و هیپوناترمی عوامل شایع ترین گرفتگی عضلانی در طول dialysis.To هستند جلوگیری از این مشکلات ، شما باید وزن خشک خود را نظارت و به حداقل رساندن افزایش وزن بین دیالیز . همچنین، افزایش فرکانس از همودیالیز و یا تعویض به دیالیز صفاقی در کاهش فرکانس گرفتگی موثر است .

2. ماساژ عضله آسیب دیده و استفاده از گرمای مرطوب می تواند گرفتگی عضلانی را کاهش دهد و بیماران احساس راحتی بیشتری .

3. برخی از تمرینات می تواند گرفتگی عضلات در بیماران مبتلا به CKD در دیالیز جلوگیری می کند. انجام تمرینات کششی قبل از دیالیز ، انجام ورزش ملایم مانند دوچرخه سواری ثابت در طول قبل از رفتن به رختخواب .

4 . در مورد جدی ، برخی از داروها ممکن است توصیه می شود مانند Quinine.But شما هرگز نباید داروها قبل از مشاوره با پزشک .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.