آیا می توانم مشکل کلیه سردرد علت و مشکل حافظه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم مشکل کلیه سردرد علت و مشکل حافظه

آیا می توانم مشکل کلیه سردرد علت و مشکل حافظه

آیا می توانم مشکل کلیه سردرد علت و ProblemKidneys های حافظه یک جفت از ارگان های حیاتی در body.One از مهم ترین توابع است که برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است . مشکل کلیه می تواند منجر به بی شمار از مشکلات، که در آن ، سردرد و مشکل حافظه معمولا رخ می دهد به من بدهید.

سردرد در مشکل کلیوی

فشار خون کلیوی مهم ترین علت سردرد در بافت کلیه problem.As کلیه ها دچار اختلال است ، در نتیجه ایسکمی کلیوی و anoxia.When کلیه ها می تواند اکسیژن و خون کافی دریافت نمی کند ، رنین بیشتر خواهد شد ساخته شده است ، در نتیجه ظهور به بالا ، علت pressure.Another خون از فشار خون بالا در مشکل کلیوی ، احتباس مایع در بدن است .

کم خونی همچنین می تواند کمک به سردرد در problem.It کلیه اتفاق می افتد به عنوان کلیه بیمار قادر به تولید EPO ، هورمون که می تواند مغز استخوان را تحریک به ساخت گلبولهای قرمز خون .

چگونه به درمان سردرد و بیماران یک زندگی راحت زندگی می کنند ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای پیشنهادات در حال حاضر!

مشکل حافظه در مشکل کلیوی

کلیه سالم می توانند مایعات اضافی و مواد زائد را از خون حذف خواهد شد. اوره حاصل از پروتئین است و آن را به خارج از بدن توسط کلیه ها در وضعیت راست فیلتر . اگر کلیه ها به عملکرد خوب نیست، سطوح بالای اوره خواهد ساخت تا در blood.Urea به بدن سمی است و می تواند تمام اندام های اصلی از جمله مغز و سیستم عصبی تاثیر می گذارد ، در نتیجه ظهور به problem.Symptoms حافظه معمولا تنها تا کلیه رخ می دهد تابع به کمتر از 10 درصد نرمال می افتد .

مشکل حافظه می تواند در میان بیماران تحت دیالیز رخ می دهد. اگر ضایعات و مایع از بدن در طول دیالیز ، مایع در بدن حذف خیلی زود ممکن است به مغز را وارد کنید ، در نتیجه مشکل مغز است . مشکل حافظه می تواند از مشکل مغز منجر شود.

مشکل حافظه و سردرد شکایت بسیار نا امید کننده برای مردم با problem.Also کلیه ، آنها ممکن است به conditions.Therefore بسیار خطرناک است ، مهم است که برای بیماران به درمان آنها به طور موثر و به شدت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.