مرحله سوم FSGS کلیه بیماری درمان بهتر بدون استروئیدها

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله سوم FSGS کلیه بیماری درمان بهتر بدون استروئیدها

مرحله سوم FSGS کلیه بیماری درمان بهتر بدون استروئیدها
مرحله سوم FSGS کلیه بیماری درمان بهتر هیچ شخص SteroidsA ما مشورت در مورد بیماری کلیوی، و او بانگ زد: «برادر من 29 ساله از مرحله سوم بیماری کلیوی FSGS رنج می برند. آیا درمان بهتر هیچ استروئید برای بازیابی بهتر خود وجود دارد؟" با هدف کمک به مردم در موارد مشابه، ما جزئیات پیشنهادات ما به شرح زیر فهرست می کنیم. امیدواریم که آن را واقعا کمک! برای مشاوره شخصی، لطفا چت با دکتر آنلاین ما.
ما باید درخواست خود را در مورد درمان بهتر بیماری کلیوی FSGS برادر خود را با هیچ استروئید. از آنجا که او هنوز خیلی جوان است و بیماری او است که هنوز هم در مرحله برگشت پذیر است، شانس زیادی برای او به بهبود وجود دارد. به غیر از درمان علامتی مثل استروئیدها، ما نشان می دهد بهتر است درمان یکپارچه چینی و غربی شناخته شده به عنوان ایمونوتراپی است. این یک روش درمانی سیستماتیک است، بنابراین آن می تواند بیماری کلیه را از علت ریشه ای درمان.
به شما توصیه برای ایمیل فرستادن به در kidney-support@hotmail.com ما با اطلاعات بیشتر در مورد بیماری اطلاعات دقیق خود را. پس از تجزیه و تحلیل جامع، ما می توانیم پیشنهادات مشخص تر ارائه دهد.
همانطور که می دانیم، بیماری های کلیوی FSGS یک بیماری خود ایمنی است. مجموعه ایمنی مانند IgM و C3 سپرده در کلیه ها و منجر به التهاب در کلیه ها وجود دارد. به منظور درمان این اختلال، سلول های بنیادی توسعه داده شده است برای کمک به دستیابی به اثرات درمانی از جمله پیشگیری از التهاب در کلیه ها، حذف سپرده های پیچیده ایمنی، ترمیم سلول ها و بافت های آسیب دیده کلیوی، و تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی ما.
طرح درمان باید بر اساس وضعیت بیماری هر بیمار ساخته شده است. با کمک سلول های بنیادی، ما می توانیم پیشرفت مرحله سوم بیماری کلیوی FSGS را متوقف و حتی معکوس صدمه به کلیه ها. از این رو، این روش درمانی است که قطعا بسیار بهتر از استروئید. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، لطفا یک پیام در زیر ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه بیماری, استروئیدها, FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.