می تواند شما را Ligusticum Wallichii با CKD و GFR 24

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

می تواند شما را Ligusticum Wallichii با CKD و GFR 24

می تواند شما را Ligusticum Wallichii با CKD و GFR 24
می تواند شما را Ligusticum Wallichii با CKD و GFR شخص 24A با GFR 24 در مرحله 4 CKD است. در این مرحله، بیمار می تواند از طب جایگزین طبیعی گیاه به بیماری کلیوی به خوبی مدیریت کنند. آیا ligusticum wallichii خوب برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و GFR 24 را می کشد؟ چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان.

همچنین به عنوان انجدان رومی چینی شناخته می شود، wallichii ligusticum یکی از محبوب ترین گیاهان در چین و کره است. در درمان CKD و GFR 24، این گیاه می تواند از مزایای به شرح زیر ارائه:

- ترویج گردش خون. از طریق تقویت گردش خون و افزایش جریان چی، خون و مواد مغذی بیشتری به کلیه های آسیب دیده، که به کمک تعمیر کلیه عرضه خواهد شد.

- کاهش سطح کراتینین بالا. با عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده، بیمار ممکن است از کراتینین بالا رنج می برند. این گیاه دارای اموال به منظور کاهش سطح BUN و کراتینین.

- کاهش پروتئینوری. مطالعه نشان داده است که بیمار مصرف این گیاه سطح بسیار پایین تر از پروتئین ادرار.

- بهبود عملکرد کلیوی. پس از مصرف این گیاه، بیمار می تواند سطح بهبود GFR و یا عملکرد کلیه را انتظار می رود.

هیچ تداخلات دارویی شناخته شده با ligusticum یا موارد عوارض جانبی با توجه به در نظر گرفتن مقدار بیش از حد از این گیاه وجود دارد. مثل همیشه، مطمئن شوید که قبل از مصرف هر نوع داروی گیاهی یا مکمل غذایی با پزشک کلیه شما و یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجاز مشورت.

برخی از گیاهان معمول پیشنهاد برای یک فرد مبتلا به CKD و GFR 24 نیز شامل جینسنگ، گون، بابونه، زنجبیل، سیر، دانه انگور، رزماری، ریشه قاصدک، و غیره اگر شما علاقه مند به دریافت لیست گیاه دقیق بیماری کلیوی، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در ckdstage@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: , CKD, GFR 24,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.