آیا خون در ادرار نشانه ای از بیماری پارانشیم کلیه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

آیا خون در ادرار نشانه ای از بیماری پارانشیم کلیه

آیا خون در ادرار نشانه ای از بیماری پارانشیم کلیه
آیا خون در ادرار نشانه ای از کلیه بیماری پارانشیم پارانشیم DiseaseRenal اشاره به بیماری هایی که شامل بافت کلیه است. کلیه می تواند زخم و یا آسیب دیده به عنوان بیماری باعث می شود آنها را قادر به کار به طور معمول. آیا خون در ادرار نشانه ای از بیماری پارانشیم کلیه است؟

در واقع، میلیونها نفرون در منطقه پارانشیم کلیوی از هر کلیه قرار دارد.نفرون حاوی عروق خونی کوچک به نام گلومرول که تابع برای فیلتر کردن زباله های غیر ضروری به خارج از bloodsream و حفظ مواد مفید مانند سلول های قرمز خون و پروتئین در خون است.

هنگامی که یک شخص مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه تشخیص داده می شود، او و یا او را نشانه با از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیوی طبیعی توسعه. خون در ادرار یکی از علائم است که به علت اختلال از فیلترهای کلیه (گلومرول) ایجاد می شود.

علاوه بر این، علایم دیگر نیز ممکن است شامل تورم بدن (پاها، پایین پاها، بازوها، و صورت)، فشار خون بالا، خستگی و یا خستگی، خارش، طعم فلزی در دهان، و غیره

اگر یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می خواهید به خلاص شدن از شر خون در ادرار و دیگر ناراحتی های فوق، او نیاز به درمان سریع و جامع برای تعمیر گلومرول آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه، او می تواند رسیدن به یک بهبود خوب است. درمان آلودگی خون درمان امیدوار کننده با چنین اثر است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا.

برخی از موارد بیماری پارانشیم کلیه می تواند معکوس شود، با این حال هنگامی که پیشرفت بیماری کلیه به نارسایی کلیه ممکن است در نهایت به دیالیز نیاز پیدا. است و شانس بسیار کمی برای بهبود یافتن از این اختلال وجود دارد. بنابراین، درمان زود هنگام در اینجا تاکید کرد. اگر شما هنوز هم هر گونه شک در مورد مدیریت بیماری کلیوی، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در ckdstage@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.