تورم پا و درمان دیابت با گیاهان

یک شنبه 24 شهريور 1392
ن : lafee

تورم پا و درمان دیابت با گیاهان

تورم پا و درمان دیابت با گیاهان
تورم پا و درمان دیابت با HerbsSwelling از پا در دیابت زمانی اتفاق می افتد که مقدار زیادی از تجمع مایع در فضای بین سلول های بدن. برخی از گیاهان نیز ممکن است اثر دیورتیک و کمک به برجسته این مشکل. برای دانستن بیشتر در مورد داروهای گیاهی برای تورم، خواندن و یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان.
قاصدک
علف هرز معمول، قاصدک می تواند کمک به درمان تعدادی از شرایط: مانند دیابت. همچنین ممکن است اثر دیورتیک است که می تواند کمک به کاهش تورم ادم داشته باشد. علاوه بر این، آن را نیز شامل تغذیه های بالا از جمله ویتامین A، C، D و B و همچنین روی، آهن، منیزیم، منگنز، کلسیم، مس، و غیره.
عصاره هسته انگور
عصاره دانه انگور است که همچنین به عنوان یک درمان جایگزین برای بیماری های مختلف مورد استفاده و همچنین ممکن است برای کمک به افزایش گردش خون و کاهش تورم است.
توت
همچنین به عنوان UVA ursi شناخته می شود، یک درمان عالی برای احتباس مایعات است. این آزادی مایعات را تشویق می کند همچنین در حالی که مبارزه با باکتری ها است. به عنوان یک گیاه بسیار عالی با خواص قابض و ضد میکروبی، یک داروی گیاهی به طور کلی خوب برای بیماری مزمن کلیه می باشد.
درخت چهل سکه
جینکو یک جزء اصلی مهم از طب چینی است. این گیاه بهبود گردش خون، فونز به نوبه خود کاهش احتباس آب به پا.
ابریشم ذرت
موثر به عنوان یک دیورتیک، ابریشم ذرت نیز ممکن است به کاهش تشکیل سنگ کلیه کمک کند. برداشت ذرت ابریشم قبل از گرده افشانی و استفاده از آن یا به صورت تازه یا خشک شده.
یک نکته مهم توجه داشته باشید که همیشه پزشک خود را قبل از مصرف هر نوع گیاه برای تورم پا در دیابت مشورت کنید. اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر، لطفا ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.