عصاره دانه گزنه برای دیابت با کراتینین 3.0

یک شنبه 24 شهريور 1392
ن : lafee

عصاره دانه گزنه برای دیابت با کراتینین 3.0

عصاره دانه گزنه برای دیابت با کراتینین 3.0
عصاره دانه گزنه برای دیابت با سطح 3.0Creatinine کراتینین مورد استفاده قرار گیرد برای تشخیص اینکه چگونه به خوبی کلیه در حال تلاش برای حذف این مواد زائد از سیستم. سطح طبیعی است در اطراف از mg / dl 0.5-1.2 است. هنگامی که یک فرد مبتلا به دیابت توسعه کراتینین بالا 3.0، این می تواند نشان دهنده اختلال عملکرد کلیه. در این متن، ما در مورد اثر عصاره بذر گزنه برای این اختلال صحبت کنید. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای کمک رایگان چت کنید.
عصاره دانه گزنه برای دیابت با کراتینین 3.0
مطالعه نشان داده است که بیمارانی که عصاره دانه گزنه داده شد، کاهش قابل توجهی در سطح کراتینین در خون در حالی که آنها عصاره گرفتن بودند. این احتمالا موثر ترین گیاه در دسترس است که نشان داده شده است که برای کاهش این سطوح است.
علاوه بر این، مواد مغذی غنی است که در حال حاضر در گزنه کمک می کند تا به تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال عفونت های بسیاری مانند آنفولانزا و سرما.
هیچ عوارض جانبی شدید از عصاره دانه گزنه وجود دارد و است خیلی امن برای افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 3.0 در نظر گرفته است. قبل از اینکه شما شروع به مصرف این گیاه برای تایید ایمنی با پزشک خود مشورت کنید.
سایر درمان های طبیعی دیابت با 3.0 کراتینین نیز عبارتند از:
• مصرف گیاهان دیگر مانند قاصدک، جینسنگ، مریم گلی، دارچین، و غیره برای لیست گیاه دقیق، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
• دور ماندن از خوردن موادغذایی حاوی پروتئین بالا مانند گوشت قرمز، مرغ، ماهی، محصولات لبنی، و غیره اجتناب از غذاهایی مانند شکلات، بادام، آبجو، شیر، پنیر و دیگر محصولات لبنی مبتنی بر.
• انجام تمرینات منظم و اجتناب از فعالیتهای شدید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.