گیاهان دارویی جایگزین درمان پزشکی برای پروتئینوری در بیماری های کلیوی

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

گیاهان دارویی جایگزین درمان پزشکی برای پروتئینوری در بیماری های کلیوی

گیاهان دارویی جایگزین درمان پزشکی برای پروتئینوری در بیماری های کلیوی
گیاهان دارویی جایگزین درمان پزشکی برای پروتئینوری در پزشکی DiseaseHerb کلیه جزء روشهای درمانی جایگزین است و آن شامل استفاده از گیاهان دارویی، مواد گیاهی، داروهای گیاهی به پایان رسید و محصولات گیاهی، که به عنوان مواد تشکیل دهنده فعال بخش هایی از گیاهان، و یا دیگر مواد گیاهی حاوی، یا ترکیب. به عنوان یک جایگزین به طب عامیانه سنتی برای درمان بیماری های مختلف، سازمان ملل متحد وجود دارد برخی از داروهای گیاهی می تواند کمک به درمان آن پروتئینوری در بیماری کلیوی.

دکتر ما در حال حاضر در دسترس آنلاین برای ارائه کمک های رایگان، چت با آنها اگر شما می خواهم برای دریافت مشاوره شخصی. یا، خواندن برای پیدا کردن اطلاعات مفید تر است.

Cistanche

این بسیار ارزشمند است (یانگ) تونیک گیاهان دارویی در طب سنتی چینی، و امروزه از آن شروع به در غرب به عنوان یک واقعی فوق العاده شاخ و برگ گیاهان شناخته شده است. این گیاهان کمک می کند برای حمایت از کلیه و کاهش پروتئین در ادرار.

Cordyceps عصاره

Cordyceps عصاره چای سیاه و سبز پزشکی برای بیش از 2،000 سال توسط دکتر در چین استفاده شده است. نشان داده شده است برای کمک به عملکرد کلیه در کلیه ارتقاء بیمار و سطح پروتئین، کراتینین و BUN را کاهش می دهد.

عظم کعب

به عنوان یک داروی گیاهی است که ممکن است برای کلیه ها مفید است، ریشه این گیاه استفاده می شود دارو برای کمک به درمان انواع مشکلات، رفتار از جمله CKD است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

به غیر از شاخ و برگ گیاهان مستقل، آن است که ترکیبی از گیاهان چینی چند با توجه به شرایط خاص این است که بیمار انتخاب شده است. سپس دارو می تواند کار کند به ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیوی. هنگامی که عملکرد کلیه به طور کلی ترمیم، پروتئینوری در بیماری کلیوی اساسا ناپدید خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش درمانی، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: های کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.