آیا آن را خوب به نگاهی Mangosteen برای بیماران دیالیزی

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

آیا آن را خوب به نگاهی Mangosteen برای بیماران دیالیزی

آیا آن را خوب به نگاهی Mangosteen برای بیماران دیالیزی
آیا آن را خوب به نگاهی Mangosteen برای PatientsMangosteen دیالیز مدت طولانی است که بخشی از طب سنتی کشورهای مختلف آسیایی. را می توان از بخش های مختلف گیاه، رفتار از جمله میوه، برای درمان بسیاری از بیماری ها و اختلال اعمال می شود. در حالی که، آیا آن را خوب به این میوه برای بیمار دیالیز؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ.
همانطور که ما شناخته شده است، وضعیت بیمار متفاوت است با موارد مختلف، بنابراین پاسخ نیز می تواند متغیر باشد. اگر شما می خواهم به توصیه های شخصی بر اساس شرایط خود، در صورت تمایل به چت با دکتر آنلاین ما یا ایمیل با ما در kidney-support@hotmail.com. سپس دکتر کلیه ما شما را به زودی ظرف مدت 24 ساعت پاسخ دهید.
مزایای تغذیه و سلامت
- این میوه بسیار کم کالری است و حاوی چربی های اشباع شده یا کلسترول است. با این حال، آن است که غنی از کربوهیدرات فیبر در رژیم غذایی می تواند باشد.
- همچنین حاوی مقدار فراوان ویتامین ها مانند ویتامین A، ویتامین B2 و B6 و ویتامین C و همچنین مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و پتاسیم است.
- به عنوان یک منبع بزرگ از xanthones، آن را دارای خواص آنتی بیوتیکی، ضد ویروسی، ضد التهابی و ضد قارچ است.
- این است که گفته می شود که برای سیستم قلبی عروقی مفید و جلوگیری از بیماری های مانند سرطان، آرتروز، فشار خون بالا، سنگ کلیه، کاتاراکت، گلوکوم، و غیره. این میوه می تواند اثبات مفید برای درمان افسردگی، چاقی، بیماری های پوستی، اسهال، تب، درد و غیره.
به طور کلی مردم در دیالیز پیشنهاد برای محدود کردن یا اجتناب از مصرف پتاسیم است. بنابراین، mangosteen برای کسانی که با افزایش سطح پتاسیم سرم پیشنهادی نیست. مشورت با پزشک خود در مورد بهترین مواد غذایی به غذا خوردن و یا برای جلوگیری از. اگر شما می خواهم به مشاوره خاص، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران دیالیزی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.