طب آیورودا را برای مرحله 3 نارسایی کلیه

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

طب آیورودا را برای مرحله 3 نارسایی کلیه

طب آیورودا را برای مرحله 3 نارسایی کلیه

پزشکی Ayurvedic برای مرحله 3 کلیه طب FailureAyurvedicطب جایگزین است که در India.It سرچشمه گرفته است یک درمان نیست ، اما یک سیستم درمان کامل از جمله رژیم غذایی ، طب گیاهی، طب آیورودا ماساژ etc.How به کار می کند در درمان نارسایی کلیه مرحله 3 ؟

طب آیورودا

طب آیورودا بر اساس این باور است که سلامت و سلامتی در یک تعادل ظریف بین ذهن ، بدن ، و spirit.On بر خلاف این بستگی دارد ، اختلال در این هماهنگی می تواند به سلامت فقیر و sickness.As برای درمان مرحله 3 نارسایی کلیه منجر شود، هدف از دارو در اصلاح اختلال در هماهنگی است .

طب آیورودا برای مرحله 3 نارسایی کلیه است

طب گیاهی، شیوه زندگی سالم و یک رژیم غذایی متعادل در طب آیورودا به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 3 توصیه می شود.

بر اساس وضعیت بیماری خود ، پزشک آیورودا آیورودا می تواند به تجویز دارو یا درمان که به بهترین وجه به عنوان مثال مشکلات بهداشتی شما مناسب است ، زمانی که درد و مشکل با ادرار کردن وجود دارد ،درمان های آیورودا ممکن است Gokshuru شاخ و برگ گیاهان می تواند به تشویق prescribed.This جریان ادرار، و همچنین می توانید kidneys.However تقویت ، به عنوان برخی از داروها می تواند به کلیه ها مضر باشد ، شما هرگز نباید داروهای آیورودا بدون مشورت باپزشک استفاده کنید .

همانطور که برای سبک زندگی ، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 3 باید مراقب باشید با داروها و اجتناب از کسانی که ممکن است سمی باشد به کنترل kidneys.Effective فشار خون بالا ، قند خون و غیره توجه بیشتر به بهداشت پرسنل .

علاوه بر این، یک رژیم غذایی متعادل در طب آیورودا نقش حیاتی در مرحله 3 شماره failure.A کلیه چای گیاهی ایفا می کند به بیماران مبتلا به مرحله 3 نمک failure.Avoid کلیه و غذاهای شور توصیه می شود . برای پیشنهادات های غذایی مفصل تر برای مرحله 3 نارسایی کلیه ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .

با این حال ، طب آیورودا به تنهایی ، به اندازه کافی برای درمان مرحله 3 کلیه failure.Here پیشنهادی یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به مرحله 3 نارسایی کلیه به نام داروها میکرو چینی Osmotherapy.This درمانی می تواند تابع ساختار کلیه کلیه اختلال بازگرداند و بهبود قابل ملاحظه ای است . بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد از رو به وخامت متوقف شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.