گلومرولونفریت مزمن ، مرحله 5 عدم درمان کلیه

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت مزمن ، مرحله 5 عدم درمان کلیه

گلومرولونفریت مزمن ، مرحله 5 عدم درمان کلیه

گلومرولونفریت مزمن یک اختلال کلیه التهاب از گلومرول کدام از فیلتر در kidneys.It یک روند تدریجی است که در آن مرحله 5 نارسایی کلیه است result.What نهایی درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه در گلومرولونفریت مزمن است ؟

مرحله 5 نارسایی کلیه در گلومرولونفریت مزمن

هر کلیه در حدود یک میلیون نفر از گلومرول تشکیل شده است. هر گلومرول است تا از عروق خونی کوچک ساخته شده است که فیلتر کردن خون و کمک به تولید urine.There انواع کدام شرایط و بیماری می تواند التهاب التهاب کنترل نشده glomeruli.The منجر گردد می تواند حتی منجر به فیبروز و اسکار کلیه tissues.When بیشتر از آن تبدیل شدن به گلومرول آسیب دیده ، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد .

مرحله 5 درمان نارسایی کلیه در گلومرولونفریت مزمن

کلیه دیالیز یا پیوند کلیه بهترین درمان برای مرحله 5 نارسایی مزمن کلیه glomerulonephritis.Dialysis ، لازم است برای کمک به بدن محصولات به اندازه کافی فیلتر زباله . پیوند کلیه یک فرایند که در آن کلیه بیمار با یک kidney.However سالم جایگزین است ، بروز عود گلومرولونفریت پس از پیوند بسیار بالا است.

آیادرمان جایگزین برای مرحله 5 نارسایی کلیه در گلومرولونفریت مزمن وجود دارد؟

نرم افزار ترکیبی از داروها و Osmotherapy میکرو چینی تصفیه خون به بیماران توصیه می شود و درمان پس از این اثرات در درمان به مرحله 5 نارسایی کلیه در گلومرولونفریت مزمن است .

سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن و می توانند باعث آسیب به کلیه ها و سیستم های دیگر در خالص body.Blood ، اورمی می تواند فیلتر کردن سموم از بدن برای ایجاد یک محیط مساعد برای ترمیم بافت های اختلال کلیه .

میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند اختلال در عملکرد کلیه ساختار کلیه ترمیم و بهبود remarkably.It می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال به تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه . بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و دیالیز یا پیوند کلیه نیاز نمی شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.