اختلال عملکرد جنسی و تشنج در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

اختلال عملکرد جنسی و تشنج در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

اختلال عملکرد جنسی و تشنج در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

اختلال عملکرد جنسی و تشنج در پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) آخرین مرحله از نارسایی مزمن کلیه است. همانطور که کلیه ها به طور قابل توجهی آسیب دیده و حتی شکست ، بیماران ممکن است یک میزبان از عوارض را تجربه ، که در آن تشنج و اختلال عملکرد جنسی به طور معمول اتفاق می افتد .

اختلال عملکرد جنسی در ESRD

بیماران مبتلا به ESRD اختلال عملکرد جنسی به یک درجه بزرگ است . می توان آن را توسط متغیرها ایجاد می شود. خستگی شایع ترین نشانه های افراد با تجربه در زمینه بیماری کلیوی است. این وضعیت ممکن است آنها را بیش از حد خسته به میل جنسی sex.Low به ممکن است به دلیل کاهش هورمون های خاصی که می تحریک drive.Hormone جنسی توسط سیستم غدد درون ریز بدن است که در آن کلیه بخش مهمی اتفاق می افتد . کلیه های بیمار می تواند در کاهش تولید هورمون ها می شود. علاوه بر این، برخی از فشارهای روانی مانند ترس ، اضطراب و غیره نیز باعث می شود که بیماران از دست دادن علاقه به فعالیت جنسی است .

چگونه برای درمان ناتوانی جنسی در ESRD و کمک به بیمارانزندگی رمرس به برای بیشتر پیشنهاد پزشکی kidneycares@hotmail.com زندگی می کنند ؟ ایمیل .

تشنج در ESRD

تشنج غیر معمول در ESRD patients.It نیست را می توان به تعدادی از علل نسبت داده شده است.

انسفالوپاتی اورمیک

تشنج در حدود یک سوم از بیماران مبتلا به سطح بالا encephalopathy.The اورمی سموم در بدن هستند که عامل contributive در هورمون condition.Parathyroidاحتمال زیاد به انسفالوپاتی اورمیک کمک رخ می دهد .

مواد مخدر

داروهای متداول برای ESRD مانند اریتروپویتین ، کرباپنم و ارتاپنم به علل احتمالی تشنج هستند.

بیماری عروق مغزی

بیماری عروقی مغز، مانند انسفالوپاتی فشار خون بالا، عفونت ، خونریزی و هماتوم ساب دورال معمولا در ESRD رخ می دهد. این یک از عامل contributable از seisure است .

عوارض دیالیز

اگر بیماران تحت دیالیز هستند ، seisure ممکن است با عوارض جانبی خاصی از سندرم عدم تعادل dialysis.Dialysis و زوال عقل دیالیز به علت مسمومیت با آلومینیوم ایجاد می شود می تواند این بیماری را ایجاد کند.

انواع علل تشنج در ESRD وجود دارد . برای کنترل آن ، اولین گام است برای کشف علل خاص . علل در مورد شما چه کسانی هستند؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما در حال حاضر و او می تواند کمک به تجزیه و تحلیل وضعیت شما و سپسپاسخ را به من بدهید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پایان مرحله بیماری کلیوی , ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.