راه های طبیعی به کاهش کراتینین در مرحله 3 نارسایی کلیه

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

راه های طبیعی به کاهش کراتینین در مرحله 3 نارسایی کلیه

راه های طبیعی به کاهش کراتینین در مرحله 3 نارسایی کلیه

بیماری مزمن کلیه (CKD) یک بیماری پیشرونده است که به 5 مراحل در فرد clinic.A را با مرحله 3 نارسایی کلیه ، صدمه به کلیه ها تعدیل می شود و کمی افزایش کراتینین تقسیم شده است . برخی از راه های طبیعی برای کاهش کراتینین در مرحله 3 نارسایی کلیه خواهد شد در اینجا معرفی شده است.

کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه

سطح کراتینین در خون نشان می دهد که چگونه به خوبی کلیه های شما working.Creatinine محصول شکست از کراتین، است که یک بخش مهمی از وضعیت حق muscle.In است است ، کراتینین بیش از حد می تواند خارج از بدن در قالب ادرار فیلتر . نتیجه طبیعی سطح کراتینین در خون 0.7 ~ 1.3mg/dL برای مردان و 0.6 ~ از mg / dL 1.1 برای زنان . در مرحله 3 نارسایی کلیه ، کلیه های بیمار می توانند کراتینین را حذف کنید به اندازه کافی از بدن ، در نتیجه در کراتینین بالا .

راه های طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه

رژیم غذایی کم پروتئین

یک رژیم غذایی کم پروتئین نقش مهمی در کاهش سطح کراتینین در بیماران body.The خود را با مرحله 3 نارسایی کلیه باید غذاهای غنی از پروتئین مانند لوبیا ، حبوبات ، محصولات، زرده تخم مرغ و غیره محدود

اجتناب از فعالیت بدنی شدید

اگر بیماران دارای فعالیت بدنی شدید و بیش از حد ، می تواند سوخت و ساز بدن از کراتین در عضلات را افزایش دهد ، در نتیجه بالا بردن سطح کراتینین .

علاوه بر راه های آسان فوق به کراتینین کمتر در مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد، هنوز هم برخی از راههای دیگری برای کاهش کراتینین بالا به طور طبیعی . ایمیل به kidneycares@hotmail.com دریافت پیشنهادات درمان .

داروهای گیاهی چینی

داروهای گیاهی چینی راه های طبیعی مهم است به کاهش کراتینین در مرحله 3 نارسایی کلیه است . از یک طرف، انواع خاصی از داروهای گیاهی چینی می تواند دفع مواد زائد از بدن از طریق کانال های دیگر مانند روده را افزایش می دهد .

یکی از دیگر سو ، داروهای گیاهی چینی می تواند ساختار کلیه اختلال بازگرداندن و بهبود عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها می توانند به کار موثرتر ، کراتینین بالا قطعا اساسا و به طور کامل کنترل شود .

با این حال ، به عنوان برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است عوارض جانبی داشته باشند ، شما هرگز نباید آنها را بدون مشورت باپزشک استفاده کنید. یا شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید و بدانید که چه داروهای گیاهی چینی می تواند کراتینین بالا را پایین بیاورد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 نارسایی کلیه, کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.