اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه

اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه

اسیدوز متابولیک در اسیدوز FailureMetabolic کلیه یک بیماری است که در آن سطوح اسید بسیار بالاتر از وضعیت normal.This است معمولا در نارسایی کلیه دیده می شود . علل اسیدوز متابولیک و چگونه آن را کنترل ها چه هستند؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ .

علل اسیدهای متابولیک در نارسایی کلیه

کلیه ها نقش مهمی در حفظ تعادل اسید و باز با از بین بردن اسید اضافی را از بدن ایفا می کنند. با این حال ، به عنوان اختلال در کلیه ها ، می توان آن را شکست از دفع کافی از آنیونهای اسید های مختلف با توجه به تعداد تا حد زیادی کاهش می یابد نفرون عملکرد شود. در این مورد، اسیدوزاسیدوز گاز آنیون بالا است.

اگر توبول های کلیوی عمدتا با حداقل آسیب گلومرولی آسیب دیده است، می توان آن را اسیدوز توبولار کلیوی شود.

اسیدوز جدی رخ نمی دهد تا میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) در مورد 20mls/min به کاهش است .

علایم اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه

علائم و نشانه های اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه شامل تنگی نفس، تهوع ، استفراغ ، درد شکم ، بی اشتهایی ، ضعف عضلانی و بیماری های استخوان .

درمان اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه

مهمترین درمان برای مدیریت یک اسیدوز متابولیک در نارسایی کلیه است به درمانعلت زمینه ای . سپس با مدیریت حمایتی ، بدن اختلال اسید و باز درست باشد.

در نارسایی کلیه ، به علت زمینه ای کاهش توانایی ترشحی kidneys.Therefore است هدف اولیه درمان است به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی و بهبود عملکرد دفعی کلیه است .

میکرو چینی داروها Osmotherapy با acidosis.It متابولیک است به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه می شود می تواند رگ های خونی را گشاد و بهبود گردش خون در خون kidneys.More است که توسط کلیه ها فیلتر ، اسیدهای بیشتر خواهد شد توسط kidneys.In علاوه بر حذف ، درمان می تواند کمک به بدن برای ترمیم سیستم خود درمانی آن برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه . بنابراین ، کلیه ها قادر خواهد بود به کار بهتر است برای فیلتر کردن اسید از بدن . اسیدوز متابولیک خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.