درمان طبیعی برای بالا بردن GFR شما 11 مرحله 5 بیماری کلیه

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بالا بردن GFR شما 11 مرحله 5 بیماری کلیه

درمان طبیعی برای بالا بردن GFR شما 11 مرحله 5 بیماری کلیه
درمان طبیعی برای بالا بردن GFR شما 11 مرحله 5 کلیه فرد DiseaseA با GFR 11 در مرحله 5 بیماری کلیه است. در این مرحله، بیمار به شدت کاهش عملکرد کلیه که نیاز به دیالیز کلیه یا پیوند کلیه. با این حال، درمان های طبیعی وجود دارد های جایگزین برای بالا بردن عملکرد کلیه باقی مانده؟ دفعات بازدید در تاریخ برای یافتن اطلاعات بیشتر و یا چت با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان.

درمان های طبیعی برای افزایش GFR 11 با بیماری کلیه مرحله 5

1. غذاهای سالم

میوه ها - سیب کمک به کاهش التهاب، که می تواند عملکرد کلیه را بالا ببرد، انگور قرمز و گیلاس میوه های سالم برای عملکرد کلیوی، انواع توت ها از جمله ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته و توت فرنگی غذاهای فوق العاده در نظر گرفته است.

سبزیجات - انواع سبزیجات می توانید کمک به بهبود عملکرد کلیه، مانند زنگ قرمز فلفل، کلم، گل کلم، پیاز، و غیره

2. گیاهان

ترویج عملکرد کلیوی را می توان از طریق استفاده از گیاهان از جمله شیر خار، گون، ریشه شیرین بیان، horsetail، باباآدم، قاصدک، و غیره برای بهترین داروی گیاهی در مورد شما انجام شده است، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com.

3. درمان طبیعی به نام درمان آلودگی خون

شیوه های بالینی نشان داده اند که درمان آلودگی خون در ESRD درمان موثر است و کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند. دلیل این است که این درمان می تواند از بین بردن علت ریشه ای اختلال کلیه - خون ناسالم.

با توجه به شرایط خاص هر بیمار، روشهای درمانی طبیعی مانند میکرو چینی پزشکی، سلول های بنیادی، حمام دارو، و غیره به طور انتخابی به تصویب رسید برای اطمینان از بهترین اثرات درمانی.

اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را GFR 11 با مرحله 5 بیماری کلیه، به شما توصیه می شود به در نظر گرفتن پیشرفته ترین درمان آلودگی خون تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه خود را و به طور قابل توجهی گسترش امید به زندگی است. هر گونه سوال؟ احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 5 بیماری کلیه, GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.