مزایای از لینگ ژی (Reishi) در درمان نفروپاتی IgA

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

مزایای از لینگ ژی (Reishi) در درمان نفروپاتی IgA

مزایای از لینگ ژی (Reishi) در درمان نفروپاتی IgA
مزایای لینگ ژی (Reishi) در درمان غلظت IgA NephropathyLing ژی (همچنین به عنوان گانودرما lucidum یا reishi شناخته می شود) در داروهای سنتی چینی از بیش از 4،000 سال استفاده می شود. این قارچ با ویژگی های متعدد مفید در درمان نفروپاتی IgA با هم مخلوط می شود. این مقاله مورد بحث!
این روزها، لینگ ژی (Reishi) به عنوان کپسول، جداول متمرکز، عصاره های مایع و در شکل خشک مصرف می شود، تعدادی از افراد مبتلا به بیماری کلیوی به بهبود وضعیت آنها. ذکر شده در زیر برخی از مزایای اذعان کرد. یک نگاه.
- کاهش فشار خون و کلسترول. مصرف این قارچ به کاهش کلسترول و افزایش فشار خون شناخته می شود، که به معنی آن است که عوامل خطر بروز ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد.
- بهبود سیستم ایمنی بدن. این گیاه می تواند کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن، در نتیجه به حداقل رساندن احتمال از درد و رنج از بیماری های خود ایمنی، عفونت و آلرژی.
- این گیاه نیز به نفع بهبود سوخت و ساز بدن یک، در نتیجه بدن جلوگیری از مشکلات متابولیک. شرایطی مانند بی خوابی و استرس نیز با این قارچ دارویی درمان می شود.
مانند هر دو طرف سکه است، عوارض جانبی خاصی از لینگ ژی (Reishi) افراد مبتلا به نفروپاتی IgA باید از طریق قبل از مصرف این عصاره های گیاهی وجود دارد. برخی از اثرات جانبی عبارتند از احساس ناراحتی در معده، خشکی دهان، خونریزی بینی، عدم توانایی به خواب، خستگی و سرگیجه، و غیره همچنین، زنان باردار و کسانی که در برخی از خون داروهای رقیق کننده باید به جلوگیری از مصرف این قارچ است. مشاوره پزشک کلیه شما است بنابراین به شدت توصیه می شود برای جلوگیری از این عوارض و برای لذت بردن از فواید سلامتی خود را. اگر شما هنوز هم هر گونه شک، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.