سطح کراتینین و دیالیز

جمعه 22 شهريور 1392
ن : lafee

سطح کراتینین و دیالیز

سطح کراتینین و دیالیز
سطح کراتینین ، سطح DialysisCreatinine شاخص آزمون اغلب استفاده می شود که با دقت منعکس کننده وضعیت آسیب پارانشیم کلیه است که همیشه به دیالیز متصل زمانی که آن را بیش از حد بالا با استفاده از روش مرسوم کنترل است.

سطح کراتینین ، در واقع، پدیده سطحی ناشی از تغییر GFR که به صورت بصری نشان دهنده وضعیت فعلی از توابع کلیوی است . وقتی نفرون است به عنوان نتیجه عوامل مختلف زهرآلود آسیب دیده ، سلول های ذاتی کلیه بیش از حد کافی برای حفظ ساختار نرمال و تابع که کلیه ها ممکن است توانایی های خود را تنظیم تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز از دست دادن آنها هستند ، در نتیجه باعثجرم کراتینین رسوب و بالا بردن سطح کراتینین . ( بیماری اولیه خود را از سطح کراتینین بالا چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

تحت شرایط عادی، بیماران معمولا پیشنهاد به دیالیز زمانی که سطح کراتینین آنها بیش از 5.0mg/DL ، که ، با این حال ، مصلحت برای کنترل سطح کراتینین بالا به طور موقت به جای درمان ریشه باعث می شود با دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل ، است . چه بدتر ، دیالیز نیز ممکن است در مورد عوارض جانبی متعدد، است که قادر به ایجاد آسیب های ثانویه و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیه در بازگشت به ارمغان بیاورد.

پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا به موقع و به طور موثر در حالی که دیالیز را ندارد ؟

درمان های طبیعی روش های ارجح برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا سیستمیک است که به درمان علل ریشه ای ترمیم آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا استفاده است . میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از روش های مهمی که به خوبی می تواند به کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین ارائه یک پلت فرم بهتر برای کلیه تعمیر.

چه چیزی بیشتر ؟ سایر درمان های طبیعی مانند آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون هستند قادر به ارائه یک محیط داخلی تمیز برای پیگیری درمان و درمان نفرون آسیب دیده را از منشاء آن را به عنوان به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز .

علاوه بر این ، به شدت کنترل DIT و ورزش مناسب نیز روش ضروری است برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز . اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غسيل الكلى, الكرياتينين,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.