می تواند بافت کلیه پس از نفریت التیام

جمعه 22 شهريور 1392
ن : lafee

می تواند بافت کلیه پس از نفریت التیام

می تواند بافت کلیه پس از نفریت التیام
آیا می توانم بافت کلیه خوب پس از NephritisNephritis، و یا التهاب کلیه ها، معمولا با تورم، فشار خون بالا، تیره ادرار، سردرد و تب خفیف است. اگر زود به اندازه کافی گرفتار شده، کلیه های آسیب دیده بافت را اغلب می تواند معکوس شود. سپس، چگونه به درمان بافت کلیه پس از نفریت؟ با پزشک آنلاین ما برای مشاوره شخصی چت.
نفریت یک اختلال خود ایمنی به کلیه است که در آن در اشتباهات، سیستم ایمنی بدن سلول های خود بدن را برای یک مهاجم خارجی، و ایجاد کمپلکسهای ایمنی در برابر آنها. پاسخ التهابی بیش از حد خواهد شد به منظور حذف کمپلکسهای ایمنی از کلیه ها ناشی می شود. به عنوان یک نتیجه، سلول ها و بافت کلیوی سالم دچار اختلال میشود. درمان این اختلال شامل جنبه به شرح زیر است:
1. یک رژیم غذایی منطقی است که کم نمک، کم پروتئین و کم چربی بخورید. به عنوان وضعیت هر بیمار متفاوت است، شما می توانید با ما در kidney-support@hotmail.com ایمیل برای بهترین برنامه غذایی در وضعیت شما.
2. کنترل عفونت است. از آنجا که عفونت ماشه برای این بیماری کلیه است، بیماران معمولا با آنتی بیوتیک تجویز شده برای درمان این مسئله است.
3. درمان جامع را دریافت کنید. به غیر از روش فوق برای از بین بردن علائم، افراد مبتلا به نفریت پیشنهاد به اتخاذ جامع درمانی برای از بین بردن علت زمینه ای و جلوگیری از نارسایی کلیه است.
ایمونوتراپی اثرات به خصوص امیدوار کننده در درمان اختلال کلیه سیستم ایمنی واسطه گری مانند نفریت نشان داده شده است. این تابع درمان به اصلاح اختلال عملکرد ایمنی بدن و بازگرداندن اختلال کلیه به طوری که به طور کامل درمان نفریت.
اگر شما علاقه مند به دانستن اینکه آیا بافت کلیه خود را می توان با درمان طبیعی شفا - ایمونوتراپی، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت بیماری خود را دقیق، پزشک کلیه ما شما را با بهترین روش های درمانی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت, بافت کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.