کلیه رژیم غذایی های دوستانه برای کاهش کراتینین

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

کلیه رژیم غذایی های دوستانه برای کاهش کراتینین

کلیه رژیم غذایی های دوستانه برای کاهش کراتینین
کلیه رژیم غذایی دوستانه ، کاهش CreatininePatients های با کراتینین بالا باید توجه مختلف به درمان های پزشکی به منظور جلوگیری از وخامت پرداخت ، با این حال ، مراقبت های بهداشتی روزانه است همچنین یک بخش ضروری است . پس چگونه به انتخاب کلیه رژیم غذایی های دوستانه برای کاهش کراتینین در زندگی روزمره ؟

تحت شرایط کلی، محدوده طبیعی کراتینین است ، 44 133umol / L، که نشان می دهد نارسایی کلیوی زمانی که آن را بیش از 133umol / L کراتینین بالاتر است ، این وضعیت بدتر است ، که به وضوح می تواند منعکس کننده توانایی فیلتراسیون گلومرولی از طریق GFR نشان می دهد که وضعیت فعلی کلیه . با این حال ، این شاخص ممکن است توسط عوامل برونزا از غذا، که باید از رژیم غذایی کلیه پسند حذف به منظور کاهش کراتینین تحت تاثیر قرار .

اصلی معالجه کلیه اقلام رژیم غذایی های دوستانه برای کاهش کراتینین به شرح زیر می باشد.

محدودیت نمک :

مصرف نمک سدیم است که به شدت با رژیم غذایی کم نمک یا بدون نمک به منظور کاهش بار کلیوی و کاهش اختلالات متابولیکی کنترل می شود، در نتیجه روشن ادم و کاهش کراتینین .

منبع پروتئین:

این قابل قبول است برای بیماران را به پروتئین با کیفیت بالا و نه از غذاهایی با فراوان آمینه ضروری اسید . به عنوان یک ماده در واقع ، نیاز به پروتئین خواهد شد اساسا با یک فنجان شیر،تخم مرغ و گوشت بدون چربی 100G روزمره راضی است.

مکمل ویتامین :

غذاهایی که غنی از ویتامین A، ویتامین B2 و ویتامین C رژیم غذایی کلیه دوستانه ارجح برای بیماران برای کاهش کراتینین است. وقتی حجم ادرار به ویژه در 500ml کاهش می یابد ، از آن زمان برای بیماران به خوردن میوه ها و سبزیجات انتخابی است.

علاوه بر این، بیماران همچنین باید در مورد مراقبت از محتوای آب ، پتاسیم، فسفر و غیره .

رژیم غذایی کلیه دوستانه بالا را کاهش کراتینین به درجه خاصی ، با این حال ، آن می تواند درمان های پزشکی جایگزین نیست . درمان های طبیعی مانند میکرو چینی Osmotherapy و درمان آلودگی خون ، به عنوان مثال، قادر به بازیابی نفرون آسیب دیده ، تعمیر و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به موقع و به طور موثر از طریق تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیوی ، در نتیجه کاهش کراتینین اساسا .

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی دوستانه کلیه و یا درمان های طبیعی به منظور کاهش کراتینین ، لطفاپیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.