طب چینی برای کیست کلیوی مبتلا به کم خونی کلیوی و فشار خون بالا

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

طب چینی برای کیست کلیوی مبتلا به کم خونی کلیوی و فشار خون بالا

طب چینی برای کیست کلیوی مبتلا به کم خونی کلیوی و فشار خون بالا
کلمه بیمار: من تنها پس از حدود یک هفته درمان بهبود قابل توجه. طب چینی بسیار شگفت انگیز است

طب چینی برای شرایط کیست کلیوی قبل از درمان

آقای آرچر با کیست های کلیوی برای بسیاری از years.At آغاز تشخیص داده شد، او آن را به طور جدی در همه آن را به عنوان باعث هیچ ناراحتی در all.However را، به یک سال پیش، همه چیز بد happened.He بسیار دردناک در شکم احساس او تا به حال به در به hospitalized.In بیمارستان محلی، decortication کیست کلیوی به حذف کیست بزرگ انجام شد.

Peder پس از جراحی به تدریج بهبود یافت و او فکر آن end.However بود، ماه گذشته، کیست شروع به رشد دوباره، و حتی بزرگتر از before.The دکتر تجویز عمل جراحی دوباره شد. در نهایت، به Peder که با استفاده از عمل جراحی برای برداشتن کیست می تواند مشکل را حل نمی کند به طور کامل و اساسا. او یاد گرفتم که درمان چین می تواند کیست های کلیه بدون عوارض جانبی درمان و جلوگیری از عود کیست. بود که به همین دلیل او را برای درمان به چین را انتخاب کرد.

درمان: داروها میکرو چینی Osmotherapy 3 بار / روز، 45min / زمان؛ طب غربی

وضعیت پس از درمان

پس از یک معاینه کامل، طرح درمان مناسب ساخته شده است. میکرو چینی Osmotherapy داروها و داروهای غربی به داروهای Mr.Archer.Western توصیه می شود می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا را کاهش دهد، کم خونی temporarily.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند کیست های بزرگ از بزرگ شدن در یک راه خفیف کوچک و جلوگیری از آنهایی که کوچک است.

پس از یک دوره درمان، او تا به حال بهبود قابل توجه است. درد در شکم، صورت رنگ پریده و پاها سرد خون gone.The در نتیجه کار نشان داد که سطح کراتینین نیز کاهش یافته است. همه این پیشرفت های سیگنال که عملکرد کلیه را تقویت شده بود. "طب چینی است که بسیار فوق العاده است و من با نتیجه درمان بسیار راضی هستم، گفت:" Mr.Archer.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.