غذاهای با PKD و فشار خون بالا به اجتناب از

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

غذاهای با PKD و فشار خون بالا به اجتناب از

غذاهای با PKD و فشار خون بالا به اجتناب از

غذاها برای جلوگیری از مبتلا به بیماری کلیوی PressurePolycystic خون بالا و PKD (PKD) یک اختلال ژنتیکی با کیست های متعدد بر فشار خون kidneys.High است اولین نشانه از PKD است و همچنین می تواند عملکرد کلیه significantly.Diet زوال شتاب نقش حیاتی در مدیریت PKD و فشار خون بالا pressure.As به یک بیمار PKD با فشار خون بالا ، چه غذاهایی باید اجتناب می کنید؟

چگونه فشار خون بالا در PKD اتفاق می افتد؟

یکی از وظایف مهم کلیه ها، تنظیم فشار خون با تولید هورمون خاصی به نام renin.However ، زمانی که کیست تصویر را بزرگ تر ببینید. ، آنها را به از بافت کلیه مجاور را فشرده ، در نتیجه اکسیژن و ایسکمی کلیوی . وقتی کلیه ها می تواند اکسیژن کافی دریافت نمی ، رنین بیشتر خواهد شد ساخته شده است، در نتیجه افزایش فشار خون است .

علاوه بر این، کلیه های سالم می تواند فیلتر کردن مایع اضافی از بدن است . با این حال ، اگر کیست بزرگ نفرون بیشتر و سالم تر را جایگزین ، آن را در پیشبرد کاهش عملکرد کلیه شود . اگر مایع اضافی در بدن می سازد ، آن را منجر به فشار خون بالا در PKD می دهد.

در عوض، فشار خون بالا می تواند فشار بر عروق خونی کوچک در کلیه را افزایش می دهد ، در نتیجه بدتر شدن عملکرد کلیوی بیشتر .

هر گونه سوال ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر!

مواد غذایی برای جلوگیری از فشار خون بالا و PKD

غذاهای شور

غذاهای شور می تواند حفظ fluid.Even را افزایش می دهد کاهش کوچک در مقدار نمک می تواند فشار خون بهextent.Ideally قابل توجهی کاهش می دهد ، مصرف سدیم روزانه نباید بیش از 24oomg/day محدود کردن مصرف نمک به 6G / روز .

مواد غذایی کنسرو

غذاهای کنسرو شده مثل کنسرو میوه ها و سبزیجات در نمک لود می شود به طوری که آنها باید محدود شده است . قبل از خوردن غذاهای کنسرو شده ، شما باید برای شستشو و یا جوشاندن آنها برای خلاص شدن از نمک اضافی .

غذاهای فراوری شده

غذاهای فرآوری شده باید در فشار خون بالا و PKD اجتناب شود به عنوان آنها در نمک، مواد نگهدارنده و چربی بالا هستند . همچنین، آماده به خوردن غذاهای نیز باید محدود و حتی اجتناب شود .

الکل

بیماران مبتلا به فشار خون بالا و PKD باید جلوگیری از نوشیدن alcohol.On یک طرف ، الکل می تواند شریان دادن منجر به سخت شدن و marrowing arteries.On از سوی دیگر ، می تواند به رشد کیست های کلیوی را تحریک آسیب برساند.

كافئين

محصولات کافئین باید در فشار خون بالا و PKD اجتناب شود. می تواند شریان ها را محدود به افزایش فشار خون بیشتر و همچنین می تواند عملکرد کلیه را بدتر .

به عنوان فشار خون بالا از PKD ، شما باید درمان برای درمان کلیه های خود را به عنوان داروها Osmotherapy whole.Micro چینی یک درمان موثر برای PKD است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.