حافظه بد در سندرم نفروتیک

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

حافظه بد در سندرم نفروتیک

حافظه بد در سندرم نفروتیک

حافظه بد در سندرم SyndromeNephrotic نفروتیک می تواند در کودکان دیده می شود و adults.It چنین بیماری از روی حیله و تزویر و عود تا frequently.Also و ، بیماران ممکن است به میزبان از عوارض دلیل به این بیماری و داروهای مورد استفاده را تجربه ، که در آن حافظه بد در آنست معمولا دیده می شود.

حافظه بد در سندرم نفروتیک می توان به علل مختلف کمک کرده است.

عوارض جانبی پردنیزون و پردنیزولون

پردنیزون و پردنیزولون، کورتیکواستروئیدها انسان ساخته شده . این داروها برای درمان پاسخ التهابی در کلیه ها و اثر خوبی در کنترل پروتئینوری استفاده می شود. با این حال ، این داروها می تواند باعث اختلال در سیستم عصبی شود ، و در نتیجه حافظه بد ، بی خوابی ، افسردگی ، خلق و خوی نوسان و غیره

اگر بیماران می تواند دوز دارو را کاهش می دهد و حتی متوقف کردن استفاده از مواد مخدر ، مشکلات خواهد شد relieved.However ، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک کاهش هرگز دوز پردنیزون و پردنیزولون، بدون مشورت باپزشک .

تجمع بالا از سموم اورمی در بدن

کلیه های سالم می تواند فیلتر از تمام مواد زائد متابولیک از بدن . با این حال ، به کلیه های آسیب دیده ، سطوح بالای سموم اورمی در بدن ساخت و به حتی brain.High از سموم اورمی در مغز می تواند منجر به حافظه بد و حتی تهدید کننده حیات conditions.Besides حافظه بد، سندرم نفروتیک بیماران همچنین ممکن است سردرد، تهوع، سرگیجه و غیره را تجربه

پس چگونه به حذف سموم اورمی از مغز برای کنترل حافظه بد در سندرم نفروتیک ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما در حال حاضر !

به عنوان حافظه بد از عملکرد ضعیف کلیه در سندرم نفروتیک ، بیماران باید کلیه به عنوان یک کل را درمان کنند.

سندرم نفروتیک یک بیماری ایمنی دارو است ، که در آن سیستم ایمنی بدن نتواند به درستی کار نکند و حمله توسط کلیه اشتباهات ، در نتیجه التهاب در کلیه ها و در نتیجه می .

ایمونوتراپی یک درمان موثر برای syndrome.It نفروتیک می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و تعمیر سیستم ایمنی بدن اختلال است ، در نتیجه دوره نقاهت طبیعی سیستم ایمنی function.Therefore ، سیستم ایمنی بدن خواهد شد به حمله به کلیه ها متوقف شود . علاوه بر این، می توانید سیستم خود را تعمیر را در بدن فعال به ترمیم غشای پایه گلومرولی آسیب دیده ، برای بهبود عملکرد کلیوی . به عنوان یک نتیجه ، این بیماری خواهد شد اساسا بدون عود کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.