بیماری مزمن کلیه مرحله 4 GFR 16 درمان طبیعی

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 GFR 16 درمان طبیعی

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 GFR 16 درمان طبیعی
بیماری مزمن کلیه مرحله 4 GFR 16 درمان طبیعی "سلام، پدر من دارای بیماری مزمن کلیه مرحله 4 با 16 GFR و تصمیم گرفته است به نمی تحت دیالیز. به دنبال هر نوع درمان جایگزین طبیعی است که کمک خواهد کرد."

جواب: ما پیام خود را کردم و می خواهم برای به اشتراک گذاشتن هر چیزی مفید است. من می توانم بی میلی پدر خود را در دیالیز را درک کنید. بسیاری از بیماران برای گزینه های درمانی جایگزین برای بازیابی بهتر است به دنبال.

مورد پدر شما، ما فکر می کنیم این است که هنوز فرصت بسیار خوبی برای کمک به دیالیز پس از درمان های سیستماتیک جلوگیری از او وجود دارد. لطفا به ما ایمیل در ckdstage@hotmail.com با بیشتر از اطلاعات مربوط به بیماری خود را برای یک ارزیابی کامل. اگر شما علاقه مند به دانستن موارد بازیابی موفق، ما خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن می باشد.

مقاله به شرح زیر مقدمه ای مفصل در مورد درمان طبیعی بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و GFR 16 به عنوان مرجع خود است. هر چیزی معلوم نیست، لطفا به ما اطلاع دهید.

به صداقت، وضعیت پدر خود را بسیار جدی است و نیاز به درمان فوری همه جانبه به منظور جلوگیری از پیشرفت آن به مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD). در اینجا، ما می خواهم به توصیه آلودگی خون درمان، جدیدترین درمان برای بیماری کلیوی.

در مرحله اول، تکنیک های پیشرفته و ترکیبی تصفیه خون به تصویب رسید به حذف سموم و مواد زائد از بدن و فراهم کردن یک محیط داخلی و نه پاک. ثانیا، مکمل عناصر لازم برای بازگرداندن مکانیسم فیزیولوژیکی بدن. در نهایت، انواع درمان های طبیعی از جمله ایمونوتراپی، طب گیاهی چینی، حمام دارو، و غیره به طور انتخابی استفاده می شود به منظور بهبود سطح GFR و بازسازی سیستم ایمنی بدن.

تا چه حد می تواند پدر خود را بهبود می یابند با بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و GFR 16 تحت این درمان؟ لطفا ترک یک پیام در زیر برای پاسخ دقیق از کلیه کارشناسان تیم ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه مرحله 4, بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.