چگونه به کوچک شدن کیست های کلیوی

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به کوچک شدن کیست های کلیوی

چگونه به کوچک شدن کیست های کلیوی
کوچک کیست CystsKidney کلیه کیست ساده کلیه و PKD، دشوار است که به دلیل وراثت مادرزادی و حملات مکرر توان درمان است ، با این حال ، آن را نمی توان نادیده گرفته ، در غیر این صورت ، آن را به سرعت بدتر و تشدید آسیب کلیوی در عوض . پس چگونه به کوچک شدن کیست های کلیوی به موقع و به طور موثر ؟ ( دسترسی آسان به پزشک زندگی می کنند حرفه ای مشورت کنید . )

در اغلب موارد ، طب غربی مانند ACEI ، ARB و مسدود کننده های کانال کلسیم در مقادیر زیاد مصرف برای کنترل علائم و عوارض کیست های کلیه ، که ، با این حال ، به طور موقت مفید به سادگی سهولت پدیده های سطحی به جای درمان ریشه باعث می شود اساسا . علاوه بر این ، عملیات ممکن است اعمال به کوچک شدن کیست های کلیه از مانند centesis کیست های کلیه ، لاپاراسکوپ و نفرکتومی . سپس دیالیز و پیوند کلیه ، راه نهایی برای بیماران به دلیل عدم وجود گزینه های بهتری که GFR خود را بین 15٪ ~ 29 ٪ .

به عنوان یک ماده در واقع ، از بیماران انتخاب های ثانویه به دریافت درمان های طبیعی بدون عوارض و صدمات ثانویه ، که هدف آن در دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر ، در نتیجه کاهش کیست های کلیوی به طور طبیعی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال ، استفاده شده است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین فراهم کردن یک محیط داخلی بهتر برای دنبال درمان و چاره عملکرد کلیه ها آسیب دیده و اساسا به طوری که به کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی .

چه چیزی بیشتر ؟ درمان آلودگی خون قادر به پاک استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن ، عرضه انواع مختلف از عناصر کمبود و همچنین اتخاذ دارو موثر جبرانی ، در نتیجه بیداری توانایی خودبازسازی بدن انسان و بازسازی عملکرد کلیوی به منظور به کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی .

فراتر از آن، از درمان های طبیعی مانند ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز قادر به درمان بیماری های کلیوی از منشاء آن و کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد اطلاعات ، لطفا یک پیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: های کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.