آیا مرحله 3 بیماری کلیه و GFR 59 کوتاه شدن طول عمر

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

آیا مرحله 3 بیماری کلیه و GFR 59 کوتاه شدن طول عمر

آیا مرحله 3 بیماری کلیه و GFR 59 کوتاه شدن طول عمر
آیا مرحله 3 بیماری کلیه و GFR 59 کوتاه شدن طول عمر "شوهر من مرحله 3 بیماری کلیه است. دکتر گفت که او تا به حال GFR 59. من می خواهم بدانم که این بیماری را کوتاه شدن طول عمر خود را؟ با سپاس فراوان." در واقع، بسیاری از بیماران ما در مورد سوال مشابه مشورت شود. در متن زیر، ما این موضوع را در جزئیات را توضیح دهد. دفعات بازدید در تاریخ برای یافتن اطلاعات بیشتر و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم!

بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک بیماری پیشرونده را با 5 مرحله است. مرحله 3 بیماری کلیه یک وضعیت نسبتا شدید. عنوان شوهر خود را در مرحله 3 با GFR 59 تشخیص داده می شود، او احتمالا علائم بسیاری نیست، اما کلیه ها او را نمی توان به عملکرد راه است که آنها باید. بدون درمان سیستماتیک، طول عمر خود را به حد معینی بسته به شرایط فردی خود را کوتاه خواهد شد. اگر شما می خواهم برای به دست آوردن یک تجزیه و تحلیل شخصی در مورد امید به زندگی خود، در صورت تمایل برای ایمیل فرستادن به ما در ckdstage@hotmail.com.

تا به امروز، هیچ درمانی برای بیماری کلیوی وجود دارد، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3 می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند و حتی معکوس کردن اختلال با درمان فوری. به منظور تا حد زیادی طول عمر شوهر خود را گسترش دهد، ما او را نشان می دهد به دنبال استراتژی به شرح زیر:

پذیرش درمان موثر است. ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پیشنهاد برای کمک به نه تنها به تسکین علائم و ناراحتی های مختلف، اما عملکرد کلی کلیوی نیز بهبود می یابند و تنظیم سیستم ایمنی بدن. برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا.

ب. پیروی از یک برنامه غذایی مناسب است. مواد معدنی مانند سدیم، فسفر و پتاسیم از بین بردن مهم است. از آنجا که هر بیمار متفاوت است، هیچ برنامه رژیم غذایی مجموعه ای برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 59 وجود دارد. (رژیم غذایی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه)

ج. سبک زندگی سالم. را به طور منظم ورزش و به سیگار کشیدن و نوشیدن الکل. توجه به داشتن استراحت کافی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری کلیه , GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.