جایگزین برای جراحی کیست های کلیوی Peripelvic را

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

جایگزین برای جراحی کیست های کلیوی Peripelvic را

جایگزین برای جراحی کیست های کلیوی Peripelvic را
جایگزین برای جراحی کیست های کلیوی CystsPeripelvic کلیه Peripelvic اشاره کیست که در hilus کلیه تنگاتنگی با لگن کلیوی و کالیس های مربوط قرار گرفته است. آنها فشرده سازی و جابجایی لگن کلیوی و عروقی ساقه. کیست بزرگ حتی ممکن است از hilus کلیوی بیرون و نیاز به درمان جراحی می باشد. آیا هیچ گزینه جایگزین بدون عمل جراحی وجود دارد؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم برای مشاوره رایگان!
برای افراد مبتلا به کیست های کلیوی Peripelvic که نمی خواهند برای درمان جراحی، آنها می توانند از درمان های محافظه کار برای جلوگیری از رشد کیست و آنها را در اندازه کوچک را انتخاب کنید، سپس کلیه های آسیب دیده را دریافت خواهید تدریج ترمیم کنید. در اینجا، ما دوست داریم که به معرفی یکی از این درمان های طبیعی شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. اگر شما علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد دیگر گزینه های جایگزین، احساس رایگان برای ایمیل فرستادن به ما در kidney-support@hotmail.com.
چگونه برای درمان کیست های کلیوی Peripelvic با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟
این نوع از برنامه های خارجی است. طب گیاهی های انتخاب شده nephrologists superfinely را درهم شکسته است، پس از آن آنقدر کوچک است که می تواند به ضایعات کلیوی با کمک دستگاه اسمز مدرن نفوذ.
پس از رسیدن به ضایعات کلیوی، دارو می تواند کمک به نرم کردن دیوار از کیست و گسترش عروق خونی. مایع داخل کیست را می توان همراه با گردش خون خون مویرگی و تخلیه با ادرار دفع شده است. پس از دوره درمان، بیماران می توانند کیست های خود را کوچکتر و کوچکتر در اندازه و عملکرد کلیه واضح است که محافظت و بهبود یافته است. اگر شما می خواهم به دانستن موارد موفق تحت درمان با درمان ما، لطفا یک پیام در زیر ترک. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست های کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.