نفروپاتی IgA: خارش پوست و از نفس

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: خارش پوست و از نفس

نفروپاتی IgA: خارش پوست و از نفس
نفروپاتی IgA: خارش پوست و خارج از BreathIgA نفروپاتی (بیماری برگر) یک اختلال کلیه است که باعث التهاب واحد فیلتر کردن کلیه ها به نام گلومرول ها به علت تجمع ایمونوگلوبولین (غلظت IgA) در کلیه ها. برخی از افراد مبتلا به این بیماری ممکن است علائمی مانند خارش پوست و خارج از نفس را تجربه کنند. چرا؟
خارش پوست
- سطح بالایی از فسفر در خون. از آنجا که کلیه ها اختلال به طور موثر نیست حذف فسفر، یک رژیم غذایی کم فسفر را تجویز می شوند. نگاهی کلاسور فسفر نیز ممکن است به پیشگیری و یا جلوگیری از خارش کمک کند.
- پوست خشک. مرحله پیشرفته بیماری کلیوی ممکن است تغییرات در غدد عرق و غدد چربی، که باعث می شود پوست به خشک کردن را.
- ساخت تا از مواد زائد در بدن به علت عدم توانایی کلیه ها برای فیلتر کردن خون موثر است. این تجمع زباله باعث پوست را به خارش، به ویژه در پاها.
از نفس
ناتوانی برای خلاص شدن مایعات بیش از حد ممکن است در جمع آوری مایع در ریه ها شود، در نتیجه باعث تنگی نفس. همچنین، ظرفیت حمل اکسیژن خون را کاهش می دهد به دلیل به مسمومیت خون بالا، در نتیجه در خارج از نفس.
علاوه بر این، علل دیگری نیز ممکن است شامل شرایط خاصی عاطفی (اضطراب و حملات هراس)، اثرات جانبی برخی از داروها، بیماری های قلبی، فشار خون بالا در دراز مدت، و غیره
اگر شما شده است از خارش پوست و از نفس به علت نفروپاتی IgA رنج می برند، سپس آن را به علت دقیق روشن و اتخاذ درمان مناسب ضروری است. هر گونه سوال؟ ترک یک پیام در زیر یا ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.