چه اگر شما نمی دیالیز را ندارد در مرحله 5 نارسایی کلیه

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

چه اگر شما نمی دیالیز را ندارد در مرحله 5 نارسایی کلیه

چه اگر شما نمی دیالیز را ندارد در مرحله 5 نارسایی کلیه
آیا دیالیز را ندارد ، مرحله 5 کلیه FailureStage 5 نارسایی کلیه ، دوره پیشرفته ترین بیماری های کلیوی که دارای علائم مختلف و عوارض ناشی از سیستم های متعدد و اندام است. در حالی که بسیاری از بیماران حفظ جان خود را در دیالیز تکیه می کنند ، برخی از آنها ممکن است مجاز به انجام این کار . پس چه اگر شما دیالیز در مرحله 5 نارسایی کلیه را ندارد ؟

مرحله 5 نارسایی کلیه از دست دادن تقریبا به طور کلی از عملکرد کلیه است که در دراز مدت بیماری های مختلف کلیوی مزمن که کلیه ها قادر به عمل به طور معمول تابع خود را باعث شده است ، که در نتیجه منجر به اختلالات بیولوژیکی متعددی از قبیل عدم تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز ، و غیره، که بیشتر بدتر سلول های ذاتی کلیه در عوض آسیب دیده . ( سایر نشانه های سندرم نفروتیک لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

بدون درمان به موقع و موثر ، مرحله 5 نارسایی کلیه به شرایط جبران ناپذیر به سرعت در حال وارد خواهد شد که تهدید کننده زندگی است ، در حالی که دیگران که در روش های سنتی بستگی دارد ممکن است اثر سطحی به طور موقت به جای درمان ریشه باعث می شود اساسا . بنابراین هر درمان است که قادر به واقعا اصلاح مرحله 5 نارسایی کلیه در حالی که دیالیز را نمی وجود دارد؟

درمان های طبیعی از جمله روش های درمانی که می تواند استفاده شود برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل توسط تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه بدون آسیب ثانویه ، بنابراین درمان ریشه باعث می شود به طوری که برای از بین بردن علائم اساسا .

درمان های طبیعی صالح به طور کامل به جای دیالیز با عملکرد تصفیه خون، که حتی می تواند در رسیدن به اهداف بالاتر از بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی و ساختار آن است .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های مهمی که می تواند مرحله 5 نارسایی کلیه به درجه خاصی معکوس و کم کردن سرعت پیشرفت از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و تامین اکسیژن، کاهش پاسخ التهابی ، حل کردن لخته ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی اهانت آمیز در جهت جبران نفرون به طور جدی آسیب دیده در مرحله 5 نارسایی کلیه و دیالیز را ندارد .

دیگر درمان های طبیعی از آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و خالص درمان خون ، و غیره تشکیل شده اگر شما دیالیز در مرحله 5 نارسایی کلیه را ندارد ، لطفا پیام زیر ترک و یا به ماایمیل به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در مورد بیش بفرستید سوالات خاص .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.