بیماری مزمن کلیه مرحله 4 پیش آگهی

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 پیش آگهی

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 پیش آگهی
بیماری مزمن کلیه مرحله 4 PrognosisChronic کلیه بیماری مرحله پیش آگهی 4سردرد واقعی برای بیماران برای مقابله با به دلیل شرایط طولانی مقاوم به درمان و علائم مختلف و عوارض ناشی از سیستم های مختلف و ارگان های است. با این حال ، چگونه آن را بهبود بخشد اساسا بدون آسیب ثانویه ؟
به منظور کم کردن سرعت پیشرفت به سمت مرحله آخر بیماری کلیوی ، بیماران بیش از حد مشتاق برای دریافت نتایج سریع در اغلب موارد در حالی که چشم پوشی از اثر واقعی و عوارض جانبی همراه هستند . تحت شرایط عادی ، بیماران ممکن است درمان های غربی مانند هورمون ، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی ، داروهای سیتوتوکسیک ، دیالیز و حتی پیوند کلیه به منظور کاهش علایم و تسکین درد اتخاذ ، با این حال ، این روش ها با هدف در کنترل پدیده های سطحی به جای درمان علت ریشه ای اساسا ، که ممکن است کاهش ایمنی و بدتر از آسیب کلیوی در بازگشت ، در نتیجه منجر به فقیر کلیه بیماری مزمن مرحله 4 پیش آگهی . ( راه حل برای خلاص شدن از شر عوارض جانبی لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
در مقایسه با روش های سنتی ، درمان طبیعی superiorities های مهم خود را که می تواند استفاده شود برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا با تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی :
یکی ازدرمان های سیستمیک استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی با outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه فراهم کردن یک محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیوی و بهبود بیماری مزمن کلیه مرحله 4 پیش آگهی به طور طبیعی است .
آلودگی خون درمان :
نکات کلیدی از این درمان قابل توجه تصفیه خون، مکمل عناصر و تابع بازسازی ، که هدف آن از بین بردن استاز خون خارج از بدن مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر ، تهیه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون نیز موثر اتخاذ جبرانی پزشکی و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان تا به مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود دوباره .
علاوه بر این، سایر درمان های طبیعی مانند تصفیه خون درمانی و ایمونوتراپی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بهبود بیماری کلیوی مزمن مرحله 4 پیش آگهی . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های دقیق ، لطفا پیام زیر ترک و یا ماE- ایمیل برای پاسخ های خاص تر بفرستید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه مرحله 4, پیش آگهی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.