نفریت لوپوس، GFR بهبود یافته و کراتینین کاهش

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس، GFR بهبود یافته و کراتینین کاهش

نفریت لوپوس، GFR بهبود یافته و کراتینین کاهش

کلمه بیمار: من با قدردانی از همه مردم اینجا. من احساس می کنم در نتیجه درمان من شگفت زده شده است. میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان طبیعی، بنابراین شما نیاز به نگرانی در مورد هر گونه عارضه است.

وضعیت قبل از درمان

بازگشت در سال 2010، Mrs.Arroyo به دکتر مراجعه کنید برای لکه های قرمز در چهره او رفت. در آن زمان، او مبتلا به نفریت لوپوس تشخیص داده شد. پس از یک دوره بستری در بیمارستان محلی، وضعیت او رو به بهبودی آمدند و همه نشانه رفته بودند. با این حال، یک سرماخوردگی خفیف باعث عود نفریت لوپوس و خراب همه نتیجه درمان است. در این زمان، پروتئینوری جدی تر و فشار خون بالا رخ داده است. با این حال یک درمان موثر است که او در شمارش وجود ندارد. او در اینترنت جستجو و آرزو برای پیدا کردن یک درمان موثر از کشورهای دیگر است. بنابراین او تصمیم گرفت برای آمدن به چین برای درمان.

درمان: میکرو چینی Osmotherapy داروها، 3 بار / در روز، هر زمان 45min؛ تبادل پلاسما، 2 چرخه

وضعیت پس از درمان

بیمار مبتلا به سردرد شدید زندگی می کردند و تقریبا می تواند راه برود. او تا به حال در تمام طول روز به دلیل درد مشترک جدی در رختخواب بمانند. کلیه او به طور قابل توجهی توسط SLE دچار اختلال شده بود و مقدار زیادی از پروتئین در ادرار وجود دارد. چه بدتر، او دچار از دست دادن وزن جدی به دلیل بی اشتهایی.

بر اساس وضعیت بیماری خود، پلاسما توصیه شده است. این می تواند کمپلکسهای ایمنی و پادتنهای منتقله از خون حذف خواهد شد. فقط بعد از یک چرخه درمان، او تا به حال بهبود واضح است. او می تواند غذا خوردن و پروتئین در ادرار redueced است.

میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند رگ های خونی را گشاد و بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در kidneys.After دو چرخه ارز پلاسما و یک دوره از درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سطح کراتینین را به حالت عادی آمد و GFR فوق العاده بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس, GFR, کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.