درمان مرحله CKD 4 با کراتینین 4.5

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

درمان مرحله CKD 4 با کراتینین 4.5

درمان مرحله CKD 4 با کراتینین 4.5

Q:

من مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) برای سالهای زیادی زندگی می کردند. من با 4 مرحله CKD به تازگی با کراتینین 4.5 تشخیص داده شده بود. دکتر به من گفت که او می تواند به من درمان نیست تا کلیه ها fail.I ها نگرانم اگر یک درمان جایگزین برای مرحله CKD 4 با کراتینین 4.5 وجود دارد.

:

لازم را برای شما به یک درک کامل از کلی condition.So خود را شما می توانید بدانید که چه درمان برای شما مناسب است.

کلیه ها یک جفت از ارگان های حیاتی در body.One از مهم ترین توابع است که برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.Additionally، آنها می توانند هورمون های خاصی را تنظیم رگ های خونی، و حفظ تعادل اسید و باز etc.In مرحله CKD 4، کلیه ها دچار اختلال significantly.As نتیجه، سطوح بالایی از سموم را در بدن ساخت، و در نتیجه کراتینین بالا. در همین حال، تعداد زیادی از عوارض نیز مانند خستگی، فشار خون بالا، کم خونی و غیره رخ می دهد

همانطور که برای درمان مرحله CKD 4 با کراتینین 4.5، شما ابتدا باید تسکین عوارض همراه نه تنها می تواند یک زندگی بهتر شما زندگی می کنند، بلکه می تواند کاهش عملکرد کلیوی کند. شما باید پزشک خود را در درمان و داروهای تجویز شده را دنبال کنید. علاوه بر این، یک رژیم غذایی متعادل می تواند نقش حیاتی برای درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا 4.5 بازی کند.

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها اختلال significantly.To درمان این بیماری به طور موثر و به مرحله بعدی متوقف کردن آن، درمان اصلی است که برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و افزایش تابع کلیوی است، از جمله درمان سنتی در غرب وجود ندارد پزشکی. بنابراین دکتر شما به شما گفت که شما تا به حال صبر کنید تا کلیه ها شکست.

در اینجا یک درمان چینی است که به شما توصیه می شود نام داروها میکرو چینی Osmotherapy.This درمانی درمان خارجی است که بر اساس طب سنتی گیاهی چینی است. این می تواند خود بازسازی از نفرون اختلال را تحریک به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی. بدین ترتیب، ESRD به طور کامل اجتناب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 4, 5, مرحله CKD 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.