نفروپاتی دیابتی در TCM

جمعه 9 فروردين 1392
ن : lafee

نفروپاتی دیابتی در TCM

 

در طب سنتی چین، نفروپاتی دیابتی با یک بیماری است که بر سلامت کلی بیماران نمی باشد.
 
نفروپاتی دیابتی در TCM
 
در چشم به پزشکی سنتی چینی (TCM)، دیابت اشاره به عنوان "اتلاف و تشنه اختلال". در داخل TCM دیابت نظریه است که اغلب مربوط به طحال و / یا کلیه ها می شود. طحال به عنوان پایه و اساس هضم و انتقال مواد غذایی و این قابلیت در بسیاری از موارد دیابت تضعیف شده است.
 
TCM برای نفروپاتی دیابتی
 
طب سنتی چین شده است از بیش از 3.000 سال پیش به کاهش قند خون استفاده می شود.پزشکان با استفاده از سبزی های مختلف یا طب سوزنی برای درمان دیابت و نفروپاتی دیابتی.
 
بسیاری از گیاهان چینی استفاده می شود که برای درمان دیابت و کنترل قند خون وجود دارد. گیاهان معمولا بخشی از یک فرمول، که ممکن است شامل گیاهان، مانند Gymnema Sylvestre، شنبلیله و جینسنگ آمریکایی است.
 
طب سنتی چینی، تا به حال بسیاری از درمان های گیاهی موثر از جمله لوزالمعده خوک. طب چینی به بیش از 20 نقاط طب سوزنی است که می تواند به کنترل علائم قند خون کمک می کند شناخته شده است. طب سوزنی می تواند کمک به مدیریت سطح کلسترول که عوارض قلبی عروقی دیابت را کاهش می دهد. نوروپاتی محیطی را می توان با طب سوزنی اداره می شود.
 
اثر طب سنتی چینی
 
- تغذیه یین و کلیه
 
- بازگرداندن عملکرد کلیه پانکراس و گام به گام
 
- ترویج تولید مایعات بدن تشنگی را برطرف می
 
- تعمیر بافت کلیه و سلول های آسیب دیده
 
- کاهش فشار خون و قند خون
 
- کاهش نشانه های بیشتری شود، مانند خواب بد، بی اشتهایی، خارش پوست، درد و غیره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.