چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نفریت لوپوس

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نفریت لوپوس

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نفریت لوپوس

نفریت لوپوسالتهاب کلیوی ثانویه به لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) ، نشانه ای از کاهش عملکرد کلیوی در lupus.How به کاهش کراتینین بالا در نفریت لوپوس یک بیماری کراتینین system.High ایمنی است ؟

کراتینین بالا در نفریت لوپوس

لوپوس یک اختلال خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن حمله عروق خونی کوچک بیش از عروق خونی کوچک body.The در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However ، زمانی که سیستم ایمنی بدن حمله عروق خونی کوچک در کلیهها ، باعث خواهد شد التهاب در kidneys.If در التهاب قابل کنترل نمی شود ، آن را باعث زخم شدن عروق خونی کوچک بیش از time.When از عروق خونی کوچک در کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون به طور معمول ، آن را افزایش کراتینین بالا می دهد.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نفریت لوپوس ؟

برای کاهش سطح مواد زائد در نفریت لوپوس ، یک راه این است که کاهش تولید زباله و دیگری است برای بهبود دفع کراتینین .

ضایعات متابولیک بدن که عمدتا از به آنچه ما eat.So یک رژیم غذایی متعادل ایفا می کند چنین نقش مهمی برای کاهش کراتینین بالا در نفریت لوپوس . چه رژیم غذایی توصیه شده برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس است؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای یک رژیم غذایی متعادل را بر اساس وضعیت شما .

علاوه بر کلیه ها، روده و پوست نیز بخش مهمی در فیلتر کردن مواد زائد از از داروهای غربی body.Some و برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند برداشت مواد زائد از دیگر channels.In طب چینی را افزایش می دهد بازی ، officinale نزلهعملکرد موثر در کاهش کراتینین بالا را نشان می دهد. همچنین برخی از گیاهان دیگر مانند Cordyceps عصاره چای ، Ligusticum wallichii و غیره نقش حیاتی در حفظ عملکرد کلیوی .

به عنوان نتایج کراتینین بالا از عملکرد کلیه فقیر در نفریت لوپوس ، برای کاهش کراتینین بالا ، اساسا ، از درمان است برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها می توانند بهتر به خون فیلتر کار می کنند ، کراتینین بالا به طور کامل و اساسا کمتر میشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.